Chanbaek 8

221 13 16
                                    

( Medya en sevdiğim )

Baekhyun'un ağzından:

Sabah uyandığımda ilk iş saate baktım. Ne 12 mi?! E yuh ama Baek bu saate kadar nasıl uyudum hiçbir fikrim yoktu. Sağ tarafa baktığımda Chanyeol yoktu. Yataktan kalktım ve yavaşça odaları gezinmeye başladım. Hiç birinde yoktu. Bahçeye çıkmak aklıma geldiğinde sarsak adımlarla bahçeye çıktım. Görüş alanıma uzun boylu Yoda'm girdiğinde gülümsemeden edemedim. Elindeki kahveyi arkası dönük bir şekilde içiyordu. Sanırım bir şeyler düşünüyordu. Sessizce yaklaştım ve arkadan sarıldım. Başımı sırtına yasladım. Basta irkildi fakat benim olduğumu anladığında o da karnına bağladığım kollarımın üzerine ellerini koydu.

Günaydın sevgilim. Neden beni de uyandırmadın?

Mayışmış bi tonda söyledim. Kıkırdamasına sebep olmuştu bu.

Sanada günaydın güzelim. Cok güzel uyuyordun uyandırmak istemedim.

Bana döndü ve kurumuş dudaklarima ıslak bir öpücük birakıp beni mutfağa çekiştirdi. Gecenkinden daha güzel bir kahvaltıyla karşılaşacağım aklıma dahi gelmezdi. Hadi ama Park Chanyeol'du o. Sandalyeye oturdum ve bana çayımı koydu. Beraber gülüşerek kahvaltımızı yaparken birden aklıma Soo ve Luhan geldi.

Chan?

Efendim güzelim?

Ben..şey

Söylesene bebeğim ne oldu?

Arkadaşlarımı özledim. İşimi özledim. Ama senden de ayrılamıyorum.

Kafamı eğerek sessizce mırıldandım. Ama chanyeol beni duymuştu. Duyduğunu biliyordum.

Bende bu konuyu düşünüyordum Baekhyun. Senden bir saniye dahi ayrı kalmak istemiyorum. Düşündüm ki Park ve Byun şirketlerini birlestirebiliriz. Ve benim diğer evimde yasayabiliriz diye dusundum.

Bu fikir bana da cazip gelmisti. Fakat Chanyeolla uğraşmak en sevdiğim şeydi. Sinirli bakışlarımı ona yönelittim.

Demek benimle şirketim için birlikte olacaksin ha!

N-ne?

Bırak bırak anladım ben tamam.

H-hayir yah Baekhyun öyle bir amacım yoktu cidde-

Dudaklarimla sozunu kestim. Basta karsilik vermesede sonradan o da karsilik verdi. Geri çekildim ve alnımı alnına yasladim. Nefes nefese konuştum.

Beraber yaşama fikri cazip geliyor Chanyeol-ah

Kahvaltımızı ettikten sonra mutfağı gülüşerek topladik. Şuan Chanyeolle yatakta ben onun goğsunde yatıyordum.

Channie sıkıldım.

Bende bebeğim.

Soo ve Lulu yu cagırsak ya?

Kai ve Sehun'u da cagıralım.

Göğsünden kalktim ve sacma hareketler yaparak sevinmeye başladım. Chanyeol bu hallerime bakip kahkaha atiyordu. Bende ona bakıp kahkaha atıyordum. Bütün gün hep böyle geçti. Onunla mutluydum. Fazlasıyla. Chanyeolle film izlerken birden o sahnenin gelmesiyle ikimizi de öksürük krizi tutmustu. Şanslı günümüzdeymisiz ki zil calmisti. Hızla ayağa kalktim.

Ben açarım!

O-ooh pekala sevgilim.

Kosarak kapiyi actim ve karşımda Kai Soo Sehun Luhan dörtlüsünı görmeyi beklemiyordum. Saskinliktan agzim o harfini almıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefesim/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin