Main Story Chapter 1

20 3 2
                                    

  Gerçeklerin Bitişi Kaderin Başlangıcı: 

Bütün güzelliklerin bir yeri olan bir yerdeki insanların değimiyle cennet adı verilen bir nokta hikayemiz. Tanrı büyük oğlu Lucifere davranışlarını ve zekasını beğenmediğini bildiren bir tane dilek hakkı verdi Lucifer insanlığın yaratılmasını istedi ve babası bunu yerine getirdi.ancak insanları cennette değil dünya adı verilen yeni bir boyutta gezegen adı verilen bir tane daha yarattı babası'na kendi yaratmış olmasına rağmen cennete layık Olmadıklarını düşünüyorum oğlunun bir anlık isteğiyle doğduklarını ve yine bu şekilde yok olacaklar düşündüğü içindi. Ancak oğlu bunları gerçekten çok sevmişti aşk, dostluk ve aile gibi kavramlara hayran kalmıştı ancak cennetteki diğer meleklerin gördüğü tek şey azgınlık ve insanlığın iğrenç egosuydu.Tanrı 4 büyük meleğiyle bu görüş bir buluşmayı düzenledi.
Bu Sırada Michael abisini A.Ş. onu bahçesinin Bir köşesinde derin Düşünceler icinde gordu yanına gitti, ziyaretinde arıyordu:
M-Abi Burada oturmuş ne Yapıyorsun.
L ...
M-Dur tahmin edeyim insanlar dimi.
L-Bildiğin bir şeyi neden soruyorsun.
M-onlari Gerçekten Seviyorsun ...
L-Kıskandınmı: 3
M-Kıskanabileceğim tek şey bu kadar değersiz olmalarına Rağmen onlara çok Değer vermen olurdu.
L-Yani?
M-Anlamadınmı.
L-Kıskandınmı kıskanmadınmı?
M-Sessiz kalam hakkımı kullanıcam.
LO benim sözüm.
M-Artık benim oldu.
İkiside gülümsedi.Beraber mutlu geçkiler oğlu andı bu belkide  

Ikiside ayrıldı Lucifer kendi tarafına gitti Michael ise babasının yanına bu sefer ona gücünü kanıtlamak istedi ve kendini gizleyerek oraya ait ve babasının insanı güldürecek şekilde projeyi duydu ve o anda telaşa kapılarak aniden orayı terk etti ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ikiside ayrıldı Lucifer kendi tarafına gitti Michael ise babasının yanına bu sefer ona gücünü kanıtlamak istedi ve kendini gizleyerek oraya ait ve babasının insanı güldürecek şekilde projeyi duydu ve o anda telaşa kapılarak aniden orayı terk etti düşündüğü tek şey bunu abisine nasıl söyleyeceği idi.o anda derin düşüncelere daldı:
M-Hayır bunu yapamazlar..yapmamalılar ... abim buna Topçu Alay Komutanı vermez Karşı gelir..ama..ama ba - .. babam kararından vazgeçmez ziyaretinde Bu bir savaşa sebep olur .... hayır hayır ben bunu istemiyorum.abimi AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
düşünceleri ONU içten içe mahvediyorken ona en mantıklı gelen Şeyi Yaptı:
M-simdi NE yapmalıyım..Abimle sakince konuşursam belki mantıklı bir Çözüm bulur.
Ve telaşlı bir şekilde abisinin yanı doğru çıktı.  



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Main StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin