Da , deci Faceti cunostinta cu Missy!🤓da ori ce băiat o vrea cu toate că are doar 30 de ani și trăiește cu cele 10pisici cu mama ei și ...Javra aia puturoasa in cinstea cui a fost numită!😪Nu v-ați întrebat unde este tatal?Da deci el după ce a scapato Pe Missy cu capul in jos că a căzut și el cu capul in jos .Să lovit ,dar ce sa ii faci ?Nebunia trebuie cumva înmulțită.Da...Missy cred că nu va mai pleca de acasă căci mîncarea din frigider nu lipsește ,polițiștii nu o ajung căci cine știe ce a mai făcut ea(Așa le spune ea părinților)Dar adevărul e tare tare tare cu dureros pt minister și altele:1Bacul nu la dat (a12oara)
2a jefuit fabrica de hîrtie de veceu (neprofesianal)(da și pt ei ? Doar hîrtie acasa are destula,un dulap pt haine ,dar inca unul ia mai trebuit pt că sa o transporteze.
3Asta nici nu are sens.(Cum poți aresta o fata pt trafic de droguri.sau pt că umblă că un fluture de noapte și cere bani pt ocupatii rele).
Deci cam atît pt acum despre infracțiuni.
Da ea sa legat de de o fata(biata de ea).
Căci o tirie pe scări (pe spate) iar acum biata de scaunul său cu rotile nu se dezlipește .Pe lîngă asta Missy încă o îndoapă .Crad că scaunul nu mai rezista .Dar cu prietena atît a fost că a scăpat de ea.Missy încă o suna că sa nu o supere ,dar biata Missy nu înțelege că fata nu o poate suporta.
Himmm cred că am uitat sa spun pe unde e tatăl său.Deci tatăl său este plecat peste hotare cu corporația înființată erai de el ,,Global nimic invazie corporațion"Pt cei care nu au înțeles:Glabal:peste tot globul.
Nimic: Cuvintul nimic e intr-atit de periculos încît tatăl lui Missy a infiintat aceasta companie.
Invazie:Invazie...
Corporațion: Companie pt intellesul nebunilor.Sper că v-ați ris măcar umpic ,umpic.Pe lîngă toate cele ,as dori sa promovez o carte desi e scurta și nu va mai aparea noi cpittole(3-4au sunt) și se numește:"Iubita lui one director,,Ms tuturor...Lectura plăcută în continuoare