Astăzi scriu despre tine. De ce? Nici eu nu stiu... Poate pentru ca m-am îndrăgostit nebunește. Poate pentru ca toate visele mele sunt despre tine. Poate pentru ca orice melodie ascult ,gândul imi zboară la tine. De cate ori nu am vrut sa-ti spun lucrurile astea,dar niciodata nu am avut curaj,pentru ma gândeam ca ma vei crede nebuna. Cum poate un om sa se îndrăgostească intr-un timp atat de scurt? Nu stiu,poate asta e legea inimii. Existau seri cand ma trezeam plângând si incepeam sa-ti scriu, dar niciodata nu reușeam sa apăs pe afurisitul ala de buton "send". Dar stii cum doare? Doare al naibii de tare cand te stiu atat de aproape ,dar totuși atat de departe. Doare cand vad ca vorbesti cu altele ,iar mie imi dai un amărât de raspuns. Dar cu toate astea atunci cand te vad ,inima mi-o ia razna si imi vine sa-ti sar in brațe si sa nu ma mai dezlipesc de tine. Aceste dureri le alin cu putinele poze pe care le avem impreuna si cu câteva mesaje simple. Si stii ce mai doare? Ca tu nu observi toate chestiile astea ,nici măcar pe mine nu ma observi. Nu stiu poate o sa-mi treaca cu timpul,dar daca nu trece? Sper sa vezi acest mesaj cândva si sa intelegi ca nu sunt o simpla fata. Sunt o fata care te iubeste nebunește ,care vrea sa te vada fericit si care ar face orice pentru tine . Dar totuși sa nu-l vezi prea tarziu..
A ta anonima.