Da,am momente cand vreau sa fiu singura. Cand vreau sa fiu doar eu cu mine. Am momente cand ma simt invizibila,inutila. De ce? Nu stiu.
Intotdeauna am incercat sa inteleg problemele oamenilor,sa-i ajut,sa le fiu aproape. Am incercat sa fiu buna cu toata lumea,chiar si cu cea mai rea persoana. I-am iertat pe cei care m-au ranit. Mereu mi-a placut sa ascult problemele oamenilor ,sa le dau sfaturi,chiar daca eu nu le-am aplicat niciodata.
De ce traim intr-o lume plina de ura,de invidie? De ce nu putem sa fim toti ca niste frati? Sa ne ajutam in orice situatie. De ce exista barfa? Cu ce te ajuta daca faci rau oamenilor din jurul tau? De ce sa te bucuri de raul altora?
Am avut persoane care nu au crezut in mine,care nu au crezut in visele mele.Mereu m-au descurajat ,spunandu-mi vorbe urate. Am avut multe trairi ,dar mereu am incercat sa raman tare. Sa nu mai bag in seama tot ce zice lumea despre mine. De asemenea ,am avut multe persoane care au renuntat la mine pur si simplu. Si da ,uneori doare ,pentru ca gresesc. Gresesc ca ma atasez repede de oameni.Si da, multi ma judeca gresit inainte sa ma cunoasca .
Din atatia oameni ,mi-am selectat cateva persoane,care imi doresc sa le am alaturi toata viata. Imi doresc sa fie langa mine si sa ma suporte cu toate nebuniile mele. Sa-mi spuna de fiecare data cand gresesc. Da,si eu mai gresesc si chiar de foarte multe ori,pentru ca nimeni nu e perfect.
Asta trebuie sa faci si tu. Sa gandesti cu sufletul.Sa nu-ti mai pese de ce zice lumea. Sa te iubesti. Sa nu mai pui suflet. Sa-ti continui visele. NU RENUNTA! Fa tot ce-ti trece prin cap. O viata ai si trebuie sa te bucuri de ea .
Tot ce imi doresc este o lume mai buna...