*Adrien*
Egész idő alatt Marinette járt a fejemben. Nem akarom hogy baja essen de nem tehettem mást. Nekem Katica tetszik és ha ő nem lenne akkor Marinettell össze is jöhetnénk, csak hogy Katica létezik... Ahj ez annyira bonyolult.-Ne nyafogj! Gondolj inkább arra hogy hogyan mondod el majd Katicának.
-Plagg ez rohadtul nem így működik. Nem tudom mit csináljak! Elveszítettem az egyik legjobb barátomat.
-Adrien!!! Te nekem ne próbálj nyafogni itt mert kihányom azt a camembert amit nem rég adtál és elég kár érte!
-Plagg... Szörnyű vagy. Még mindig emlékszem amikor oda adtam neki az esernyőm. Szerintem kifogja dobni ezután.
-Ki tudja! Soha nem tudhatod...
-De tutira utálni fog.
-Ne dramatizálj itt nekem... menj és szerezz nekem egy tonna camembert mert éhes vagyok.
-Te meg ha ennyire észlény vagy akkor mond meg nekem mit csináljak hogy Marinette ne haragudjon rám.
-Elősször a camembert kérem.
-Veled nem lehet vitatkozni! -mentem le a konyhába ahol Natali csinálta az ebédet.
-Nat. Nem is láttalak a konyhában sosem.
-Igen... de most apádnak a szakácsa elment nyaralni... bár tél van.
-Telelni nem? -nevettem egy picit.
-Mit szeretnél itt?
-Őhm.. jól esne egy 2 nagy csomag camembert.
-Camembert? Ha jól tudom te alergiás vagy a sajtra.
-Komoly?!
-Igen... nem tudtad?! Te jó ég! Ez élet veszélyes lehetett volna!
-Ugye a szagától nem lesz bajom?
-Adrien! De igen!
-NATALIE!!! Miért nem mondtad hamarabb?!
-Nyugi csak ugratlak... - nevetett Nat. Na remek.
-Ez nem volt vicces...
-Jaj Adrien... Ha tudnád gyerek korodba mennyi sajtot ettél.
-Na tessék.
-A camembert volt a kedvenced.
-Az tuti nem!
-De igen... Na itt van a sajt. Szaladj.
Ilyen boldognak sem láttam Nathaliet már régen. Fura ez a nap.
-Itt vagyok Plagg.
-Na VÉGRE a szerelmem!
-És most segítség kéne!
-Csak mond meg neki... De én esküszöm hogyha ugyanúgy jársz mint Marinette veled akkor én egy hétig nem zabálok camembert.
-Vigyázz mit mondasz! Na induljunk aludni mert már későre jár... Gyere Plagg.
-Jó éjt.
*Marinette*
-Tikki! Macska annyira kedves velem... Bárcsak Katicával is ilyen lenne.-Mert nem olyan?
-Nem... Akkor olyan. Hogy is mondjam? Vagány.
-Hmm... Érdekes.
-De menjünk Tikki aludni és túlélni a holnapot!!!
-Egyet értek!
~Másnap~
-Jó reggelt Purrincess! - csókolt meg Macsek.
-Macsek! Mit keresel itt?
-Nem emlékszel? Hisz elviszlek a suliba. Na gyere szívem.
-Macska... Én... Én mást szeretek.
Mondtam és láttam az arcát ahogy kezd sötétségbe borulni. Aztán hirtelen...
-TIKKI AZ ÉBRESZTŐ!!!! -ugortam ki az ágyból.
-Marinette... Még csak fél 6 van! Mit keresel fent ilyen korán?
-ásítozott Tikki.-Csak egy álom... Valami rossz fog történni érzem...
-Hagyd... Készüljünk suliba majd aztán elmondod.
-Igaz Tikki! - mondtam aranyos kwamimnak aki bereppent a táskámba miközben készülődtem. Ma csoda módján nem késtem a suliból.
-Csajszi!!! Hogyhogy már fél 7 kor bent vagy?
-Hosszú...
-Képzeld tegnap gondolom nem tetted meg amit meg akartál de szervezhetek nektek egy gyors randit.
-Ne Alya...
-Miért ne?
-Elmondtam neki....
-És?! - csillantak fel Alya kerek barna szemei.
-Azt mondta mást szeret...
-Ezt nem teheti! Nem veszi észre hogy milyen csodás vagy?!
-Alya hagyd... Nem éri meg róla beszélni.
-Igazad van... Itt is jön.
-Szia Alya! Hali Mari! - köszönt Adrien majd rám nézett. Nem bírtam a nyomást ezért elfutottam a lány mosdóba.
Egy olyan 3 perc után bementem az osztályba ahol a tanár meglepetten nézett rám mivel nem késtem.-A mai órán csoportokat alakítunk ki a munkához. Mindenki válasszon magának társat! -mondta a tanár. Alyára néztem aki Ninóra... Tudtam mi lesz ebből. De most kibirnám Chloet is azért hogy ne kerüljek Adrien mellé. Ránéztem Mylenre aki Ivannal volt és a szemei egy bocsit tükröztek. Alix Kimmel alakítottak miközben Max Roseal... Juleka és Nathaniel már már egy párt alkottak amikor közbe szóltam.
-Nathaniel! Lenne kedved egy párban lenni velem?
-I..igen pe...persze.
-Köszönöm!!!
-Akkor a párok a következők:
Chloe-Sabrina
Kim-Alix
Alya-Nino
Max-Rose
Marinette-Nathaniel
Mylene-Ivan
Adrien pedig Julekával.
Holnap kezdhetitek is! 1 hetet kaptok a projektre! Legyen egy vers vagy egy rövid novella. Remélem hogy jók lesznek de most mennem kell mert becsengettek. Menjetek ti is.-Marinette várj! -kiáltott utánam Adrien. Az eszem egy nagy NEM-et mondott de a szívem azt súgta hogy álljak meg. Végül is az eszemre hallgattam.
-Marinette! Nem beszélhetnénk ezt meg? Nem akarok veled rosszban lenni.
-Nem.
-Mi nem?
-Nekünk nincs miről beszélnünk.
-mondtam ridegen és ott hagytam. A lépteim egyre gyorsabbak lettek és beértem a torna terembe.A suli végén siettem is haza. Ahogy haza értem kaptam egy üzit Chattől hogy találkozzak vele Marinette ház tetején. Na remek ez is mit akarhat?
*Adrien*
Elérkezett a pilanat amire már jó rég vártam... Elmondom neki
YOU ARE READING
Broken
FanfictionMi törtenik ha a 2 főhősünk szerelmet vall egymásnak? Mi lesz ha Marinette megutálja Adrient? Mi fog egyátalán történni? Olvassátok el és megtudjátok!