Baby don't cry....
Tonight....
Ph ringing....
"Hello.....Mr.Park..."
"Fine.....1billion???..Ok....I promise...After a month...He will be a dead body....Then...."
အသံတိတ္နားေထာင္ေနသည့္Baekhyunကေမးေငါ့ေမးတာမို႔ေခါင္းတစ္ခ်က္ဆတ္ျပရင္းဖုန္းခ်လိုက္ရတယ္....
"ဘယ္လိုလဲHyung...One billionတဲ့လား..."
"အင္း...ဒါၿပီးရင္..ကိုယ္တို႔တစ္ေနရာမွာေအးေဆးေၾခရာေဖ်ာက္ေနၾကရေအာင္...Baekhyunee"
"ျငင္းစရာလားHyungရယ္..."
စကားတို႔ကိုထပ္မေျပာေတာ့ဘဲႏွစ္ကိုယ္တူအခ်စ္တိုင္းျပည္တည္ဖို႔အနမ္းေတြကိုအစျပဳရင္း......ထိုမွတစ္ဆင့္........
သူဖန္တီးေသာသာယာမႈတစ္ခ်ိဳ႕ေအာက္တြင္........
သူ႔နာမည္ကိုကၽြန္ေတာ္လႈိက္ေမာမႈစြက္ေသာအသံတို႔ျဖင့္တြင္တြင္ေရရြတ္ေနခဲ့သည္..."Immmmmmm.... Kris Hyunggggg...."
ဖန္တီးမႈ..သာယာမႈ....ေရရြတ္မႈတို႔...အဆံုး၌သူကခ်က္ခ်င္းေရခ်ိဳးခန္းထဲ..ဝင္ေရာက္ေျခရာေဖ်ာက္သြားေလသည္...
"Babyဘာလဲ...အရမ္းနာလို႔လား..."
"Hyungခံၾကည့္မလား....ေနာက္တစ္ခါက်..ကၽြန္ေတာ္အေပၚမွာေနမယ္...
နာၾကင္ေနသည္ကိုၾကည့္ကာျပံဳးတံု႔တံု႔လုပ္ေနသည့္သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္အနည္းငယ္..ျမင္ျပင္းကပ္မိသည္မို႔ရြဲ႕ကာေျဖမိသည့္ေနာက္ပိုင္း..
လန္႔သြားသလိုသူ႔မ်က္ဝန္းမ်ားေၾကာင့္...သူလဲSemiေနရာေပ်ာက္မွာၾကေၾကာက္တတ္သား...."Babyကလဲကြာ...စိတ္ႀကီးဘဲ..ဒီညေရာ..ဘယ္သြားဖို႔စိတ္ကူးလဲ..."
"Missionေပးထားတဲ့အိမ္ကိုသြားၾကည့္မလားလို႔......"
"Okay. ....ေရခ်ိဳးေတာ့..."
ေရပိုက္မွက်လာသည့္ေရမ်ားၾကားကၽြန္ေတာ္အေတြးလြန္လ်က္......
"Baby...ျမန္ျမန္လုပ္ေလ..."
"လာၿပီ...Hyungေရ..."
ကၽြန္ေတာ္ေရခ်ိဳးခန္းမွထြက္လာေတာ့သူကျဖင့္က်က်နနဝတ္စားၿပီးေနၿပီး..ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့နံငယ္ပိုင္းႏွင့္သာ....
"အား....Hyungကိုေျပာထားရဲ႕သားနဲ႔..ဘာမွန္းမသိဘူး...တစ္ခါလဲမဟုတ္..ႏွစ္ခါလဲမဟုတ္...ကၽြန္ေတ့္အက်ႌေတြHyungေၾကာင့္ကုန္တာ...အကုန္ျဖဲျဖဲပစ္တယ္...ေအးေဆးခၽြတ္လဲ..ရသားကို..."
YOU ARE READING
အေမွာင္(Black)
Randomအလင္း....ဟင့္အင္း...ဘယ္လိုအရသာရွိလဲ.မစမ္းၾကည့္ခ်င္ဘူးရယ္... သူအထီးက်န္ေနလိမ့္မယ္.... အေမွာင္ကိုခ်စ္သူ @ChannieYeol3 Krisyeol Sebaek