Bir kadını çok severken gitmek zorunda bırakmayın.

4.5K 404 414
                                    

Peki sevilmişmiydik? Bunu bilemeyiz insanlar hayatında bir çok enkazdan çıkar ama benimkisi kendi hayatıma göre bir başkaydı. Hiç bir zaman kadınları elde etmeye çalışmadım yamuk adam olmadım. Her zaman yaşadıklarım sevmek istediğim bir kadının parçasından etkilenip yaşadıklarım etkilerdi ve öyle aşık olunurdum. Aslında türlü türlü acılarım var benim. Hangisinden başlasam. 6 yaşından beri annesinin kokusuna hasret kalmış ama toprağını koklıyarak onun yokluğunu azda olsa böyle kendime teselli eden biriyim. Erkek çocuklarına arabalar, uçaklar alan gibi babalar var ya' Hah işte benim hiç bir zaman öyle bir babam olmadı.. Mühim değil.. Sevip sevilmezsiniz. Bir Sezen Aksu Şarkısında buluşmayı veya deniz Tekin şarkısında buluşmayı beklersiniz ya buluşursunuz o şarkının birinde yada buluşmazsınız ama sevdiğinizle paylaştığınız bir şarkıda mutlu bir şekilde buluşmanızı dilerim. Çünkü biz buluştuk. Kadınlar çok anlaşılmaz demeyin beyler. Kadınları anlamak isterseniz onları kaybedersiniz ve bunun farkında bile olmazsınız. O yüzden anlamadan sevin. Bazı kadınlar vardır sevgisini içinde yaşayan bazı kadınlar vardır sevgisiyle boğan en güzel kadın türünü söylersek ikisi de mükemmel kadınları sevmek güzelleştirir. Makyaj güzelleştirmez. Siz hiç bir insanın mutluluğu olup 1 gün sonra vazgeçip başkasının ona mutlu oluşuna şahit oldunuz mu? Ben şahit oldum kendi hikayemde oldum 1,2,3 değil bir çok kez oldum. Ve her zaman ben kazanacağım dediğim zaman ben kaybettim. Sevmek gülünç değil seversen aşk doğar. Aşkı güzel yapan aşkın en doğal halidir..
Benim kadınıma gelirsek benim kadınım muhteşem bir kadındı. Bunu kendime yediremesemde hatalıydım. Ama ben azda olsa kendimi haklı buluyorum. Yeni bir enkazdan çıkıp hayatımla onu yine kendime aşık etmiştim. İlk telefon konuşmamız biraz ilginç olsa da o sevmeye değer bir kadındı. Ve ben onu sevdim. Evet duydunuz onu sevdim. Ama kaybettim. Bile bile elimden yavaş yavaş onun şimdiki sevdiği çocuğa onu kendi ellerimle teslim ettim. Yanlış duymadınız teslim ettim. Onun kokusunu doya doya içime çekemedim doya doyayı aradan çıkartırsak hiç kokusunu içime çekmedim, kavga edince evine gidip sen ne yaptığını sanıyorsun diye gözlerimin içine bakarak ona bir an sarılmadım. Mesela bir deniz kenarında simit yemedik birlikte hadi kalk namusum çay koy da içelim bile diyemedim. Çayımın şekerini öğretemedim mesela. 3 kaşık şeker dimi canımın içi diyemedi dedirtemedik. Anlarsınız ya sevmek yetmez. Sikeni severler seveni sikerler. Anlamıyorum ama cümlenin sonunda anlayacağım. Anlayacağız. Bu hikaye de kim kaybetmiş ben mi yoksa o mu? Biz hiç bir zaman mesafeleri sorun etmedik. Biz telefonlarımıza sarıldık. Telefonu o diye içime çekerek öptüm ben. Kokusunu bilmesemde kokusunu her gece kendi kokumla onun kokusu gibi içime çektim. Hayallerim paha biçilmez. Hayallerimi hiç bir kadın kolay kolay alamaz. Ben zoru seven bir adamım. Kolay bana basit gelir. Kadin dediğin zor olacak ağır olacak tek ve son benim kadınım olacak. Adam dediğin bastığı yeri kaldıracak. Ama biz beceremedik. Ben nazım hikmet gibiydim. Doğru duydunuz adam olmayı beceremedim. Sevdiğim kadına sahip çıkamadım şimdi başkaları sahip çıkıyor o adam işte ilk aşkımın sevdiği adam şu an o kadını seviyor. O kadından ihanetler yedim. Benim sarılamadığım kadının ilki oldular. Kadının kalbi intikam için çalışıyordu. Sevdiği adamdan aşık olduğu adamdan intikam almaya çalışan ama her seferinde kaybeden kadın. Kadın siyah mı beyaz mı bilmem de,, Ben baya bir siyahtım. Kendimi hep onun beni sevdiğine inandırdım zorunda kalmıştır dedim, soğumuştur dedim. Ama bir gerçek varki o kadın beni hiç sevmedi. Bazen sadece bazen diyorum ki bensiz yapamaz o adamla mutlu olamaz değil mi sahiden? Beni bırakıp onunla mutlu olamaz deli gibi onu sevemez. O adam ona zarar verecek. Başkalarından fotoğraf istiyor ya benim miniğimden de isterse ya ona atarsa düşünmek istemiyorum çıldırıyorum. Kafayı yiyorum bitti gitti başkasında şu an numarasını değiştirdi mesela. Fotoğraflarımı silmiş ulan fotoğraflarımı... Ona ayrı bir klasör açmış benden ayrılıp ona gitti. Hemen be ilk gecemizden oysa ki mutluyduk be biz mutluyduk bir kadını seviyorsan sıkı sıkı sarıcak mıyız be? Sıkı sıkı sarıncada kollarımızın arasından uçup giden kadınlar var. Canımı çok yakıyor. deli gibi yanıyorum. 1 senemize girdik 02012017 bugün onsuzluğa deli gibi alışmak istemediğim saatler. Sevince sever sanıyorsun sevmezler. Gidince gelir sanıyorsun gelmezler. Odandaki çıkarıp duvara astığın fotoğraflarımı göremiyorum. Arada sırada kalbine giresim geliyor haberin olmadan. Kalbin beni itiyor.İtiyor be kadın. İTİYOR. GÖRMÜYORSUN. cimcime, bal dudaklım, kadınım, ilk namusum değişim.. İlk unutamadığım değilsin ama son unutmak istemediğim kadın ol istedim. Ona sol yanım diyormuşsun mutluluğumu silmişsin be kadın. Ona mutluluğum diyormuşsun hiç aklına gelmiyormuşum.. Ah be kadın ömrümü yedin ulan ömrümü deyişlerini özledim. Gel buraya eşek sarılacam deyişlerini özledim. Odun kelimesi size komik gelebilir. Ama o cümleyi ona da kullanmış.
Deniz Tekin ah bu şarkıların gözü kör olsun şarkısında seni bekliyorum. Hadi gel biraz sarılalım. Uyuyamıyorum ona gittiğinden beri. Geceleri 3 4 defa kalkıyorum. Gözlerim doluyor yanım boş yatağımda. Yastığıma sen diye sarılamıyorum kadın. Sevemiyorum koklamak içimden geliyor. Saçlarımı kesiyorum demişsin. Onunla uzatacağım gitsin benden yeter be demişsin budala demişsin ahah herif demişsin onu istemiyorum onu sevmiyorum ben demişsin. Gitsin demişsin. Beni mutlu ediyor ulan bu adam gelmesin demişsin 2 hafta oluyor hiç konuşmadık. Yokluğumu unutturan birisi var.
Gitti işte, sanki böyle buram acıyor gibi aga sanki buram çok acıyor gibi oldu şimdi, bu acı geçiyor mu?
Taladro' Hatırladın mı? O adamın konserine gitmek istemişsin sonradan gidemem demişsin. Ona bana kendimi değerli hissettiriyorsun demişsin, ulan ona seni seviyorum değişini duydum. Aşkım değişini duydum. Uçuruma gittim ben atladım. Niye içime gelip bakmıyorsun? İçimde kendini asan bir çocuk var. Sen bilirsin beni. İçim mezarlıktır. Kendimi gömdüm ben oraya. Onun annesi ölmedi demişsin. Benim Annem senin annendi? 1 senemizin doluşunda sana sarılan, uzun yazılar, seni seviyorum diyen, ss alıp onları attığın kişi ben olacakken' 1 senemizde o adamla sabahın 5'ine kadar konuşmuşsun oysa ki yeni telefon numarandan yazmanı beklememiştim Bir umut bilirsin beni. Ama yazmadın onlaydın. Herkese son görülmelerini sordum. 1 senemize girerken sizin tarihiniz vardı orda, ben olmalıydım. Ben kaybetmiş olamam işte olamam! Ben seni severken böylesine kaybetmeyi inan istemedim! O hasta değil demişsin eskiden sigara içince ciğerlerime birşey olacak diye ağlayan kadındın. Söyle bana kadın söyle Susma yalvarırım. Yaşayacağım şeyler varken senle hayallerimi o adamla yaşama kadın dur. Dur kadın. Gitme içimden bir parça kopuyor. Gitmesin bu vapur senden gitmesin işte. Bu vapur kalsın orda. İhtiyacın olunca atla gel bana. Bilirsin ya anlarsın anlarsın. Sensiz yapamam ben kendi ağzınla dedin hisset bunu ve gel. Senin bana yazmış hikayelerin var' Nereye gidiyorsun? Hiç mi hissetmedin be kadın? Hiç mi hissetmedin o hikayeleri hep mutlulukla okuyup ama sana kızgınlığımdan okumam bana yazma deyişlerimi niye hissetmedin ulan neden? Dur gitme. Sezen abla bile git dedikten 5 saniye sonra gitme diyor. Git 1 2 3 4 5 gitme dur ne olursun. Sensiz ilerlemesin bu saat. Kaçıncı günüm bu gün? Sensizliğimin hiç saymadın mı kadın? Bir yüze bakınca başka birini görmek nedir bilirim. Sen söyle ulan ölü bir kız, nerden öpülür. Kalbinden öptüm. Yanaklarından öptüm boynundan öptüm. Dudaklarından öptüm. Benim cennetime sahip çıkmalarına izin veriyormuşsun yapma kadın. Yapma bir ben düşün bir sen. Gözlerim çok ağrıyor ne olur gitme ona aşkım dediğini duyunca ciğerlerimin yandığını hissettim gitme dur' Bizi bu İzmir el ele görse bırakır mıydım ben o elleri be? Bizi bu şehir hiç el ele görmedi. Baba oldum ben sana be içimden oldum baba oldum. Oysa bir annem bile yokken ben sana babanın ne demek olduğunu bilmediğim halde baba oldum sana,
Ne kadar gün gelmediysen, o kadar gün yanığım var ellerimin üzerinde.
Ne kadar gün başkasıyla güldüysen, o kadar gün somurmuşluğum'1912',
Ne kadar gün ağladıysam, o kadar gün gülmüşlüğüm var.
Ne kadar sevmediysen o kadar, sevmişliğim, köpek oluşum var kapında bu Ayazda.
Ne kadar sarılmak isteyip ona sarıldığın gün varsa sana sarılmaktan vazgeçmişliklerim var benim. Ellerim mosmor. Güneşimi aldın kendin giderek. Güneşin gitmesin senden. Hiç gelmeyeceğim demişsin gelme sakın ben kabul etsem kalbim kabul etmez ben kabul etsem gözlerin kabul etmez başkasına baktım ben diyorlar ellerin istemiyor beni. Tutarsam ısınmaz başkasına aşık olmuş ellerin. Kalbin.
Bazı erkekler vardır sadece uçurumun kenarında olsam itecek insanı sevdim. Böyle erkekleri sevin. Saçlarınızı kokladı mı hiç bir erkek? Alnınızdan öperek sevdi mi? Ben onun ilk başta saflığımızda alnından öperek sevmek istedim. Sevdiğim kadın canım'Ciğerim' uzak kaldık gel buraya manyak sarılalım deyişlerini özledim.
Olduğun yerde, mutlu ol be kadın.
Duydum ki ben seni mutlu edemedim diye gitmişsin. Mutluluk vermişler. Gülüyorsun gülmek sana çok yakışıyor hatırlıyor musun? En son gülüşünde sana aşık olan adam bendim. Şimdi o gülüşle başkalarına gülüyorsun. İhanet mi gülüşlerini sevdiğim? 1920 son görülmeni sordum. Aktifmişsin çok sevmek yetmiyor demişsin onunla konuşuyor bu acı bir şey evet belki kabul edilmesi zor ama kabul edilmek zorunda.
Ben ikimize ait tek yönlü sokaklarda daima ikinize rastladım.
Her gün sizi görerek adımladım...
Sen bunu hiç bir zaman anlamayacaksın. Bize olan inancımı yitirdim.
Bana kalpsiz olana bundan sonra hissizim...
Hiçsizim...
Hiçim...
ve emin olun ki hiçbir kadın sizin için o saatte yanmaz. Mevsimi gelmeden tomurcuk zaten açmaz.
güzel kadınlar çirkin adamları sever. Babasının soyadını vazgeçip sevdeki adam için herşeyi karşına alabilecek kadını değil, kendisine günahını bile vermeyecek olan kadınlara gönül koyarlar. Kadın çiçeğe benzer. Çiçekler çabuk
Kadınları üzmeyin bayım. Bir defa kırıldılarmı o kalbin tamiri olmaz. Üzdüğünüz kadın enkaz gibidir,umudu yoktur vazgeçmiştir. Bunu kimse bilmez kadınların umudu şahdamarlarıdır ve kadınlar yıkıldıkları an şahdamarlarını keserler. Tanıyamasınız onu,susmuştur o. Konuşmaz. Yıkıldı. Bitti. Tükendi. Kendini acılarıyla avutur. Kadınlar bir defa sever en içten,o adamı merkez yaparlar. Ama adam kıymet bilmese herşey biter. Kadınlar papatya gibidir,'seviyor sevmiyor' böyle devam eder her seviyorum diyişi yakar her sevmiyorum diyişide bunu kimse anlamaz,içine gömer. Ve yaprak kalmadığında sadece sap kalır yeşil bir sap. O sapta yeni öldüğünü gösterir. Cünkü henüz bedeni çürümedi sonra solar gider. Işte bayım kadınlar böyledir. Çok konuşan kadın mutlu kadın kimse sevmez onu şımarık derler beğenmezler ve onuda öldürürler susması için. Yani kadınları anlayamasınız. Kadınlar farklıdır,sevilmek ister bir bebek gibi herşey daha yenidir birşey bilmez. Acı,ölüm bilemez. Bilmekte istemez. Kırmayın bayım,kadınları kırmayın. Size ihtiyaçları vardır. Kadınlar papatyadır. Kırmayın öldürmeyin.
"Duyguları gökyüzünde gezenlerin, yeniden toprağa döneceğini belirtmek isterim."

Unutmam, dayanamam, acılıyım ben. Sen beni hiç sevmedin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin