Urcam treptele cu atâta entuziasm. Nu mai avusem parte de sex de ceva vreme și ma tot gândeam: "Oare o sa fie one night-stand? Maine ce se va întâmpla? Îmi pute gura? Dacă stric ceva în casa doamnei Berta? " Fiecare treaptă urcată era pentru mintea mea o nouă întrebare. Am observat că ușa era întredeschisă. Bineînțeles că mintea mea a pornit iar și mi-am pus droaie de întrebări. Am deschis ușa așa intrigat, și speram să nu îmi iau vreo bâtă de baseball in cap. Am deschis ușa și am văzut-o. Perfectă: țâțele ei parcă erau libere în ochii mei deși purta sutien. Lenjeria ei intimă era neagră, corp in formă de clepsidră. Aș fi facut contact vizual, dar formele ei mi-au acaparat privirea. Stătea așezată în centrul patului cu picioarele sub fund (nu îmi vine în minte vreun nume) și cu mâinile pe langă corp sprijinită ușor pe ele. Și deodată, mintea mea s-a golit. Nu mai aveam întrebări sau griji.
-Ai de gând să mă privești toată noaptea sau o să mă dezbraci?
Sexpert mode on.
Mergeam spre ea în viteză și mi-am dat tricoul jos, m-am îndreptat spre ea și am început să o sărut în timp ce cu o mână o țineam de partea stângă a bustului și cu cealaltă o strângeam ușor de fesa stângă. Ambientul era plăcut, dacă era lumina închisă aș fi deschis-o instant. I-am dat sutienul jos cu mâna stângă. Ea mâ strângea din ce in ce mai tare spre ea, mă sprijineam cu mâna dreaptă de pat și am inceput să o sărut pe gât ținând mâna stângă in partea opusă a locului în care sărutam. M-am oprit să îmi dau pantalonii jos și să mă descalț. Privirea mea fiind în jos nu am observat că și-o dat sutienul jos. Țâțele ei moi aveau o marime normala și perfect rotunde. Eram curios să știu cât de sensibile sunt sfârcurile ei așa că mi-am lins mâna și am început să îi mângâi sfârcurile cu mâna în timp ce o muscam ușor de buză. Oare puteam privi atâta perfecțiune într-un singur trup? Mâinile mele alunecau pe corpul ei, simțeam că știam ce făceam, și chiar știam, însă nu știam cum fac. Doar făceam. Fiecare sărut, fiecare intrare și ieșire care provoca gemete mă facea sa mă apropii de culmea extazului. Nimic nu mă excita mai tare decât gemetele. O penetrare atât de grijuluie și proastă in același timp, un oral atât de strâmb precum o banană, orice încercam noi era un dezastru și totuși ne amuzam din toate acestea. Nu cred că a durat prea mult. Au fost probabil 15 minute de revenire in joc. Amândoi nu am mai făcut sex de ceva vreme. Era doar o seară.. era clar că se va rezuma totul doar la o seară. Deși încă nu era gata.
-Nu spermezi mult. Dar puteai măcar să nu îți dai drumul și în parul meu, ce crezi? spuse ea zâmbind de parcă i-as fi făcut vreun rau. Bineînțeles că glumea, dar era un moment neașteptat.
-Puteam. Hai, ce conteaza? Ar trebui să te bucuri că până și copii mei te plac.
-Ți-am auzit conversația de la telefon. Cu cine vorbeai?
Oare se putea întrebare mai nepotrivită? Puteam să o mint, dar am ales să nu o fac. Mereu am preferat sinceritatea. Poate că îmi place să cred ca dacă o ofer atunci o s-o primesc și eu înapoi.
-Fostea mea prietenă.
-De ce nu și actuala? întrebă așa curioasă. Aș fi putut spune că dacă era actuala atunci nu mai eram acolo cu ea. Însă nu m-ar fi ajutat.
-Mi-a făcut faze nasoale. E un caracter toxic pe care nu mi-l doresc aproape.
-Pe mine mă vrei pe aproape?
Începeam să cred că Sara își dorea mai mult de o seară cu mine. Adica glumisem cu câteva minute mai devreme că ar trebui să mâncăm un Taco cu o zi după, dar era doar o glumă. Nu?
-Stai la 20 de metri de mine. Cred că mi-ar lua ceva să scap de tine.
-Să scapi de mine? întrebă ea curațându-se de copii de Mike
CITEȘTI
Vecina
FantasyDupă ce am absolvit liceul, m-am decis să mă întorc in satul meu natal, Mendocino, timp de o vară. Eram al naibii de curios ce s-a mai întamplat, cine a mai apărut, ce mai fac vecinii. Când am ajuns în sat, singurul lucru ce mi-a atras atenția a fos...