Cover Shop - inschrijven

637 36 186
                                    

I N S C H R I J V E N

Vul dit in nadat je de regels hebt gelezen!

P.s stuur liever geen aanvragen via privé bericht of iets op mijn bord, maar als het echt niet anders kan mag het natuurlijk wel. Zet je aanvraag ook in 1 bericht en niet 1883 aparte berichtjes.

 Zet je aanvraag ook in 1 bericht en niet 1883 aparte berichtjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

INSCHRIJF FORMULIER:

1|| Soort cover.
Een simpele cover of een drukke cover?
SIMPEL: niet "druk", meestal maar 1 plaatje met tekst, normaal/makkelijk.
DRUK: wel "druk", meerdere plaatjes in 1 cover, gemanipuleerd/moeilijk.

2|| Titel:
Dit lijkt me wel logisch... Denk ook aan een ondertitel. Dit hoeft niet perse, maar dit kan een quote zijn of een pakende zin uit jouw boek.

3|| Auteur:
Welke naam wil je op jouw cover? Jouw echte naam of jouw wattpad naam?

4|| Categorie:
Het genre van jouw boek.

5|| Kleine samenvatting:
Hoeft niet perse, maar het is wel handig.

6|| Stemming:
Moet je cover bv een verdrietige uitstraling hebben of juist een hele vrolijke?

7|| Kleuren:
Kleuren die je op je cover zou willen hebben/ er bij vindt passen.

8|| Overig:
Wat wil je zoiezo wel en wat zoiezo niet op jouw cover? Wees hier aub duidelijk.
Denk ook aan: lettertypes, emoji's, campagnestickers, speciale plaatjes enz...

9|| Credit:
Wil je mijn naam op jouw cover of geef je zelf credit? WEES NIET BANG OM TE ZEGGEN DAT JE MIJN NAAM NIET OP JE COVER WILT, HET IS IMMERS JOUW COVER!!

10|| Als je de regels hebt gelezen weet je wat je moet zeggen ;)

10|| Als je de regels hebt gelezen weet je wat je moet zeggen ;)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Cover Shop 2 (dicht) -> Ga naar Cover Shop 3 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu