1.časť-Nudný život

7 0 0
                                    


Príde raz deň,ktorý bude znamenať pre človeka originálny.Je to iba jeden deň ktorý vám môže zmeniť celý svoj život na planéte,alebo sa vám to obráti hore naruby.Niekedy rozmýšľam,čo robím na tejto planéte a či vôbec som sa mala narodiť.Mám kopu nezodpovedaných otázok že ani moji blízky nevedia na ne odpoveď.

Som Melanie Haring a pochádzam z Bostonu,presťahovali sme sa pred dvomi mesiacmi do Denveru.
Pýtate sa na kamarátov?Tých som už nemala ani v Bostone a vyhovuje mi to tak ako to je.
Som 18 ročná študentka medicíny.Mám staršieho brata 21 ročného,ktorý zostal v Bostone.Vraj ho máme cez víkendy chodiť navštevovať,ale ako ho poznám celý víkend bude zo svojou podarenou partičkou totálnych magorov,lenivcov,dementov.... vymenovala by som tu toľkých neslušných slov že by som sa zato karhala celý deň.Nudný život ja vieemm....

,,Slečna Haring,určite budete vedieť odpovedať na otázku," povedal profesor biológie a upriamil na mňa pohľad čím ma vytrhol z mojich myšlienok a spôsobil že celá trieda sa na mňa pozrela.Ich pohľady vycítim všade.Odvrátim zrak z prírody ktorá je vonku.Pozrela do jeho prísnych očí ktorý chcú len odpovedať.Tak neskutočne spolužiakov nenávidím že by som ich zadusila mojim krásnym vankúšom.

,,Ehmm.... Prepáčte,mohli by ste otázku zo-zopakovať?" Pozrela som sa naňho a hneď sklopila svoj pohľad na ruky ktoré sa mierne potili.Pán Javier Jack je postarší pán zo šedivými vlasmi,mierne vysokej postavy.Žiakov oslovuje buď páni alebo slečny, plus z priezviskom.Vadí mi to ale nebudem radšej odporovať.

,,Slečna Haring,nie,nezopakujem vám ju,mali ste dávať pozor,a ešte raz sa to stane že nebudete vedieť na moju otázku odpoveď pôjdete do riaditeľne," začal zvyšovať hlas,otočil sa k tabuli a začal niečo na nej písať ešte 5 minút a sú zimné prázdniny, konečne.Dedo jeden starý,ten je na mne od začiatku zasadnutí a stále niečo proti mne má.
Konečne,utrpenie z názvom škola sa končí na 2 týždne.Rýchlym krokom som sa vybrala von z triedy a namierila si to ku skrinkám ktoré nie sú od učebne ďaleko.

Odomkla som si skrinku mojim štvor miestnym heslom,vybrala z nej tašku a nahádzala do nej všetky učebnice zo skrinky.Na tejto škole je povinné,ak sú prázdniny sme povinný brať zo sebou tašku zo všetkými učebnicami domov.Nech si to berie sám domov,veď to musí vážiť najmenej 6 kíl,robím si srandu,pre každého je to ľahké len pre mňa to je ťažké ako keby som tam mala dve tehly.Moja postava je štíhla až chudá.Robím modelku.Ale nikto o tom nevie iba moja rodina.Opustím areál školy a mám zamierené na autobusovú zastávku ktorá je 15 minút peši,supeeer...

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>

Ahojtee💓

          Happy new year🎊🎉

Hádam že ste sa neopili a nič si nespravili:)) A ste všetci zdravý

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hádam že ste sa neopili a nič si nespravili:)) A ste všetci zdravý..Hlavne živý

Toto je môj prvý príbeh hádam že sa vám bude páčiť,časť je nudná,veľmi veľmi veľmi nudná ale počkajte si....Onedlho sa niečo stane:D

Dajte tomu šancu 💓
Ospravedlňujem sa za gramatické chyby,ak sa vám niečo nepáči,čo by ste chceli zmeniť,napíšte dole do komentárov.Každý votes a coment poteší 💛

Ľúbte sa,milujte saa:))))

S láskou ..........

#dria


Zabil maWhere stories live. Discover now