Ľudské myšlienky nás zavedú až tam kde si ani neuvedomíme že nás niečo dokáže napadnúť.....
Niekedy si myslím že život je nespravodlivý voči mne,ale ak sa pozriem na tie deti ktoré sú bez domova,trpia hladom.Pre nich je ten život nespravodlivý,oni nemôžu za nič ako sa ich rodičia rozhodli,oni by nemali trpieť,ale smiať sa na úplných blbostiach,žiť si nádherný život......
Zas som v myšlienkach úplne niekde inde,takmer som zabudla vystúpiť na zastávke ale ja stíham všetko,zatiaľ.Odomlka som dvere.Zo zámky si vybrala kľúč.Vošla som dnu do domu,hodila som tašku na zem vyzula sa a odpochodovala do kuchyne.Náš dom nieje bohvieako veľký,ale zase neni moc malý,máme dvoj poschodový dom.Na prízemí je obývačka,kuchyna,kúpeľňa,spáľňa,hala a maminina kancelária.Cez halu sa dostanete ku schodom ktoré sú hneď oproti vchodovým dveriam,takže je to dosť jednoduché keď sa chcete vytratiť z domu,nakoľko obývačka je pri mamininej kancelárie ktorá je na druhej strane domu smerom k záhrade.Na druhom poschodí je moja izba, dve hosťovské izby a jedna kúpeľňa.
,,Z Derekom sme išli navštíviť starých známych,nestihla som navariť,niečo si objednaj.
S láskou Mama."Lístok ktorý bol nalepení na chladničke som roztrhala a hodila do koša.Načo mi to píše keď aj tak viem že doma nebudú?Ako som si aj mohla myslieť že budú doma...
Inak Derek je môj otec aby ste boli v obraze.
Otvorila som chladničku vybrala z nej krabicu pomarančového džúsu,z kredencu som vybrala pohár a naliala som si doň.Prázdny pohár ktorý som vypila som dala do drezu,vybehla z kuchyne,zobrala tašku zo zeme a zamierila som si to po schodoch rovno do mojej izby.Moja izba je stredne veľká,alebo ako to nazvať.Mám tu veľmi veľa priestoru,hlavne ak mám upratané ale to je samozrejmosť.Nábytok zladený do biela-čierna,steny polepené plagátmi rôznych hercov,spevákov,kapiel,futbalistov.Veľkú posteľ ako pre princezné,tú posteľ jednoducho milujem,je v rohu miestnosti a na nej by sa vyspali aj traja ľudia takže v pohode.Posteľ,písací stôl,komody,skriňe,to isté ako máte vy nábytok doma.Na komodách mám fotky z bratom,starou mamou,s rodičmi,ale i z mojim psom Teom,je to biely husky pes ktorého som si kúpila od jednej milej starej pani.A teraz mi tu spríjemňuje môj nudný ničím nezaujímavý život.,,Teooo," zvýšila som hlas aby ma počul.
Teo pricupitkal odniekiaľ,vyštveral sa na moju posteľ.Sadol si na ňu a pozeral sa na mňa s tými modrímy očami ktoré zbožňujem,a aj preto som si ho zobrala.Tašku som zas hodila na zem a ľahla si vedľa Tea.Začala som ho škrabkať za uškami,nesmierne to má rad.
Postavila som sa z postele vybrala zo skriňe čierne voľné a veľmi veľké tričko a tepláky s pudlom.Inak to tričko je bratove.Volá sa Denny.Obliekla som sa a namierila som si to do špajze hneď vedľa kuchyne,a zobrala z nej granule.Išla som do kuchyne kde mal Teo misky,nasipala som do misky granule a do tej druhej vodu.Teo už spokojne jedol granule.Zapla som si telku,ľahla si na gauč a pripínala všetky kanály na televízore až do kým som nenašla pre seba v hodný film alebo seriál.
19.27
,,Sme doma!" Skríkla mama.Moja mama je malá blondínka asi 164 cm,od ktorej som až tak neni veľmi vysoká pretože ja mám 167 cm
Konečne prišli domov som si myslela že ani neprídu.
,,Ahoj Mel," vykukla z poza rohu a mierne sa na mňa usmiala.
,,Ahoj mama,kde je otec?" spýtala som sa mami keď si sadala na gauč oproti mne.
,,Otec príde až večer,má ešte nejakú prácu," vyložila si nohy na konferenčný stolík,zaklonila hlavu a privrela viečka.
,,Aha," na nič iné som sa nemohla spoľahnúť,otec určite podvádza mamu ale to si asi nikdo nevšimne a možno len ja hysterčím,je to ich vec nech si robia čo chcú.
Takto krásne mi vyrástol môj Teinko.₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Čauteee💛
Som tu zaas,i keď viem že tento príbeh nikdo nečíta ale veď nevadí,ja to píšem pre potešenie seba,a ak má niekdo záujem tak nech si to prečíta,veľmi jednoduché :D
Ľudkovia už v pondelok do školy,tešíte sa?
Zatiaľ sa nič v príbehu nedeje a je to nudné no počkajte sii <3 Zachvíľku to začnee.
Za gramatické chyby sa ospravedlňujem.
#dria
YOU ARE READING
Zabil ma
Romance,,Dám ti celé svoje srdce,a ty ho rozdupeš na márne kúsky," ,,Darujem ty celý svoj život len pre teba,ty spravíš jediné čo som od teba nikdy nečakala." Pomaly ale isto si ma zvnútra zabíjal. ,,Stratiť lásku je strašné.Klame,kto vraví,že smrť je hor...