Kişiler hakkında ön bilgi;
Ana karakterler: eric Isaac sandy max renesmee ve tricia
Bölüm 1
Yasmin: Hey Max kahvaltı hazır, hadi uyan.
Max: Geldim ama çıkmam gerekiyor.
Natalia: Hey Max noluyor böyle? Her gün evden erken çıkıp geç gelmeler? Napıyorsun sen?
Max: Abla dedi gözlerine bakarak. Gelince anlatacağım olur mu?
Natalia: Ow pekala.
Summer: Hey Max kendine dikkat et.
Max yaklaştı küçük kardeşinin yanağını öpüp kapıdan çıktı. Max grup olarak toplanacakları boş fabrikaya gidiyordu. Bugün plan belli olacaktı. Nasıl hareket edecekleri söylenecek, ne yapılması gerektiği hesaplanacaktı. Bugün BÜYÜCÜLERE KARŞI İLK SAVAŞ başlayacaktı.
Eric: Dostum nerde kaldın? Burada seni bekliyoruz.
Max: Üzgünüm geç kaldım. Hadi anlatın bakalım şu planı.
Geldikleri fabrika çok uzundu. Uzun zamandır kullanılmamakla beraber hala sağlamdı. Biraz onarılsa tekrar eskisi gibi kullanılacak duruma getirilirdi fakat büyücüler burayı kullanmayı yasaklamıştı. Çocuklar burada ailelerinden bile habersiz gizli gizli buluşuyorlardı.
Simon: Bakın çocuklar plan hakkında bir fikrim yok. Planı size rahip anlatacak. Yol buradan 50 km sürer. Yaya olarak 2 günde varırsınız. Rahibi bulduğunuzda ona benim gönderdiğimi söyleyin. Size bir kutu verecek. Bu kutuyu asla açmayın. Bu kutu içinde büyücüleri öldürebilecek gizli silah saklıdır. Geldiğiniz yoldan asla ormana sapmadan geri dönün. Size onu nasıl kullanmanız gerektiğini anlatacağım. Şimdi gidip ailelerinizle vedalaşın ve erzak giysi vb. yanınıza alın. Tanrı sizi korusun çocuklar.
Zorlu yolculuk bu altı genci bekliyordu. Amaçları büyücüleri öldürmek değil, yaşadıkları şehri büyücülerin istilasından kurtarmaktı. Onlar diğer sıradan insanlar gibi değillerdi. Onlar o ülkenin vampir ve kurtlarıydılar. Bu onlar için avantaj olmalıydı fakat güçlerini kullanmayı bilmeyen bu genç çaylaklar işin ciddiyetinin henüz farkında değildiler. Simon onları rahibin yanına kutu almak dışında rahibin onları eğitmesi ve öğrenmeleri için de yolluyordu. Simon bu 6 gençten çok ümit ediyordu çünkğ ülkenin geleceği bu 6 gence bağlıydı.
Tricia: Bu akşam saat tam 9'da boş arazinin kapısında buluşalım.
Eric: Yanınıza yeteri kadar erzak ve giysi alın.
Max: Ben çakımı da alacağım.
Renesmee: Sen vampirsin aptal çakı ne işine yarar ki?
Max: Zor anlarda hep işime yarar. Hadi görüşürüz
İşin başında ailelerini yolculuğa ikna etmek vardı. Aileler düşünüldüğü üzere yolculuğa yanaşmamakla beraber şehrin kaderinin onlara bağlı olduğunu biliyorlardı ama yolculuktaki tehlikenin de farkındaydılar. Ama olan olmuş izinler alınmış, zorlu yolculuk için valizler hazırlanmıştı. Vedalaşmalar baya acıklıydı.
Renesmee: Nerde kaldı bunlar?
Tricia: Sakin ol gelirler şimdi.
Renesmee: Ya vazgeçerlerse?
Max: Hey vazgeçmiyoruz geldik işte. Haritayı aldınız mı?
Eric: Evet bende.
Isaac: İlk durağımız neresi?
Eric: Yol üzerindeki han. Durmadan yürürsek sabaha karşı orada oluruz. Dinlenir yola devam ederiz.
Isaac: Hadi gidelim.
Sindy: Tanrı bizimle olsun...