Prima zi de şcoală

1.5K 18 12
                                    

Prima zi de şcoală...Am emoții..

M-am urcat în Gelik-ul meu şi am plecat la şcoală.

Uite-o pe Ana ... doamne ce figură are ! încă un pic şi e ca mine .. ha ..

Am făcut un selfy... Şi prima oră era ora de istorie.
M-am aşezat în prima bancă şi aşteptam profu..

Ah ce aş vrea să fie sexy   😁

A sunat

Pe uşă a intrat profu

OMG !!!! zici că există magie...Uite la el ... e înalt ...pare deştept şi i se văd pătrățelele prin cămaşă lui ...Nu nu nu ... nu m-am îndrăgostit ....Mă rog.. doar un pic dar nu voi arăta asta !!

A făcut prezența şi când a ajuns la mine mi-a zâmbit..V-am spus că sunt cea mai frumoasă fată !!!!!😉👑
Am observat că un tip se tot uită la mine.E creepy.Următoarea oră e educația fizică.Bine că nu fizica. Mie îmi place să mă schimb ultima aşa că am aşteptat să plece toate fetele şi m-am schimbat.În timp ce eram în sutien , nuştiu cum tipul care s-a uitat la mine a intrat.. S-a uitat la mine si mi-a zis in timp ce îmi atingea sînul drept ( nu sunt uşuratică) :

-Hey păpuşa ..Eu , tu diseară la tine ?

-Mă scuzi ? Ia mâna de pe mine şi în nici un caz nu vii la mine !

A zâmbit şi m-a trântit de perete şi ma sărutat sălbatic ...Îmi place.. Aşa că iam raspuns la sărut ..Profu era unu gras , bătrân .El , a observat că doi lipsesc şi mai ales că sunt de sex diferit şi şi-a făcut îndoieli. Noi înca ne sărutam dar , din fericire am auzit că cineva se aproprie.. Mihai s-a asuns într-o cabină eu de stres mi-am scos sutienul m-am întors cu spatele la uşă şi profu a intrat mi-am arătat sânii profului...Neah .... Profu a roşit şi-a cerut scuze şi a plecat . Mihai a ieşit din cabină şi a început a-mi săruta sânii ..Era prea plăcut să îi zic să se oprească.

-Mihai , ştii ce ? vino la mine diseară şi ne facem de cap

- Cum vrei tu păpuşă !

Ce ?! sunt o femeie şi trebuie să mă distrez şi eu ...va fi ultima dată!!

După şcoală am fost la super-market să îmi cumpăr haine că de ce nu ?
Am ajuns seara acasă . Când să intru ce sa vezi ? sormea sio trăgea cu Justin (un coleg tare sexy) pe canapeaua din sufragerie:

-Mmm hey ?!

-Omg Alex te rog nu-i spune mamei !!

- Sigur e ok dar vă rog duce-ți-vă la tine în cameră că curând va veni Mihai la mine !

Am făcut un duş şi m-am îmbracat în blugii mei preferați şi cu un tricou .

A venit şi Mihai..Yey

-Uuu Alex ce sexy eşti !

-Thx..😍

Deci fară să mai stau pe gănduri l-am sărutat ... El a raspuns la sarutul meu normal !
Am mers  la mine în camera unde ne-am facut de cap . El şi-a desfacut fermoarul de la pantaloni şi eu am început s-o fac .. Apoi m-a dezbrăcat şi frumos-frumos ne-am facut treaba ..

După ce a plecat am primit un mesaj

-Sper că nu ai uitat să îți faci tema la istorie ! :)

-Sigur că nu , d-n profesor de istorie

seen 21:38

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 02, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum