Daar gingen we weer, de kut wekker. Hoe laat was het, ugh 6.50, natuurlijk, zo laat staat m'n wekker ook. Heb zo geen zin in school, gister was zo'n kutdag. Stomme alex zat weer s voor me. Of nou ja stom, eigenlijk hou ik van hem maar hij moet gewoon niet voor me gaan zitten want hij is zo iritand, ik begrijp uberhaupt niet hoe ik hem ooit leuk heb kunnen vinden en ik begrijp ook niet waarom ik er niet vanaf kan komen, maar ja, lets stay the positife violet. Weer m'n huiswerk voor wiskunde niet af, en die kut docent had nog zo gezegt dat ze streng ging controleren met haar onverzorgte haar. Oke ze heeft wel verzorgt haar alleen zo ziet het er niet uit want het is van dat rasta haar, denkt ze dat ze er dan mooier uitziet ofzo? Nou ja, k moet ook niet praten met mn korte haar. Maar ja dat moest vanwege die kut luizen die maar niet weg gingen en ja m'n vader kan gewoon m'n haar niet kammen, alsof iemand met een of ander apparaat die allemaal electische prikjes geeft keihard over je hoofd heen en weer gaat. Maar nu zijn de luizen wel weg, en hoeft m'n pa niet meer m'n haar te kammen, en m'n haar komt alweer bijna tot m'n schouders, YESS!
alweer 7.10, laat k maar s gaan douchen. Handoek pakken, kraan aan en ssshhhhh, het warme water stroomt over me heen. Waarom is douchen altijd zo rustgevend? Nou ja het boeit niet, maar laat ik maar opschieten, dan kan ik mischien nog war huiswerk maken voor wiskunde, ik heb geen zin in een boze mevrouw Teiler. Ze is echt klein en dan dat lange rasta haar, ze is echt al oud en dan heeft ze lang rasta haar, het ziet er echt niet uit😂, de onderkant is nog donker bruin maar hoe verder je naar boven gaat door naar haar haar te kijken hoe grijzer. Hoe oud zou ze zijn? Oke nu ff niet, nu ff doorgaan met waar ik mee bezig was. Snel haren wassen, tanden poetsen en andere shit, girls know... handoek om me heen en snel naar m'n bed, het is altijd zo koud als je net onder de douche vandaan komt. Deken over me heen en ff drogen. Sociale media... blablabla
7.50 oke laat k me maar s gaan aankleden, als ik nog huiswerk wil maken moet ik wel opschieten, ik heb nog alle tijd voordat ik op school moet zijn maar alsnog. Hmmmm.. wat zal ik aantrekken vandaag? Zwarte broek met scheuren met donker blauw naveltruitje en zwart hempje? Nehhh.. licht blauwe spijkerbroek met zwart hempje erin gestopt en een blouse erovereheen? Nehh, ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik geen idee heb wat ik aan wil trekken. Weetje, gewoon bovenste broek pakken en trui, al m'n kleding past toch bij elkaar. M'n donkerblauwe spijkerbroek met m'n zwarte overzised trui met 'don't touch me' en een knipoog emoticon op de voorkant. Keey helemaal mooi. Zwarte sneekers aan, haren kamen, brood maken, tas in pakken en dan ben ik klaar. 8.20 wiskunde... lets begin. Ugh het is zo veel, ik begrijp het wel alleen het is zo veel, en allemaal uit het hoofd rekenwerk. Daar heb ik echt een hekel aan. Plinggg, ow wie is dat, ik hoop alex... waarom nou weer alex? Hij is echt kut... helemaal niet, hij is zo lief... ja, een half jaar terug... nee ook nu, alleen je ziet het niet omdat je alleen maar meer wilt... helemaal niet... helemaal wel... KAPPEN! laten we gewoon kijken wie en wat het is. En jahoor, alex,wat moet ie nou weer met z'n aardappel hoofd?... whahaha aardappel hoofd... ja kapot grappig... hij vraagt of ik wiskunde al af heb. Ik antwoord wel 'hz?' 'Omdat ik het nog niet af heb en jij bent er zo goed in😵' 'nou, ik ben er nu mee bezig, dus als je me nu met rust laat... ugh en hij is alweer ofline, laat ik toch maar verder gaan met m'n bericht. ...dan heb ik het zo af en miss mag je het dan wel van me hebben😏 k beloof niks' en meteen weer online 'okeeee😏' 9.00 hehe, eindelijk kut wiskunde af, zal ik wel of niet foto maken van wiskunde en naar alex sturen?... ja, laat ik toch maar doen. Verzonden, oke nu maar snel op m'n fiets springen en naar school, het is een kwartier fietsen.
9.20 op school aangekomen, heb nog 10 min. 'Hey violet, dankje nog voor wiskut, ik was even bang dat je het niet ging geven' dat is alex, buhh, laat me toch met rust.. 'nahh, geen dank, maar ben je zelf uberhaupt wel al begonnen?' 'Nou...' ik onderbrak hem en zei 'niet dus, je bent ook wel goed in gebruik van me maken he?' 'Anders mag je volgende keer wel aardrijkskunde van mij overschrijven als je wilt' 'okee, dan staan we weer kiet😊' ik liep maar snel weg want ik had geen zin meer in hem, en wat heeft het voor een nut om in de fietsenstalling te blijfen. Snel naar m'n vriendinnen. 'Heyyy, hoe gaat het, en waarom reageerde je niet op m'n appjes?' 'Ow sorry, ik had wel gelezen alleen blijkbaar ben ik vergeten te reageren'... ja logisch he als je alleen maar met je hoofd bij alex zit... oke nu ff niet... 'ow nou maakt niet uit, waar zit je toch met je hoofd?' 'Ugh, nou dat weet je zelf ook wel...' 'ale... TRINGGGGGG... we liepen naar wiskunde. 'Hey lies, heb je wiskunde af, ik wel😉 eindelijk s😆' 'ow echt, nou ik ook, eindelijk is allebei ons huiswerk af'.
Heyyy, wat vinden jullie ervan, tot nu toe leest er niemand maar dat boeit niet, ooit zal er wel iemand lezen😂. Nou maar ik ga gewoon door met schrijven. Het boeit niet dat er niemansd leest. Komt vanzelf wel. Byeee❤❤