Зодиите когато има зомби апокалипсис

730 51 37
                                    

Водолей се скрива под леглото си от идващите зомбита.

Козирог и Телец бягат с автомобили от зомбитата, които са цяла тълпа и само Козирог успява да се измъкне.

Овен приготвя багажа си и не обръща внимание на Везни, който пищи, защото са го хванали зомбитата.

Овен излиза през прозореца и приготвя собственоръчно направените от него крила и излита навън.

Близнаци пише на всички на телефона си, за да провери кой е жив.

Скорпион и Риби бягат панически и се барикадират в магазина за ядене - поне ще оцелеят, щом има храна.

Везни и Стрелец са станали зомбита и бавно ходят към Близнаци.

Близнаци си прави набързо селфи с двамата и го качва във Фейсбук.

Близнаци използва селфи стика си като оръжие и удря Стрелец по безмозъчната му глава, докато Везни се опитва да му изяде мозъка.

Дева, която досега беше спяла, тича към Везни и го убива с плюшеното си мече.

Стрелец е изгубил съзнание и Близнаци го изхвърля през прозореца.

Зомбитата вече са стигнали до стаята на Водолей и се опитват да разбият заключената врата.

Овен пада надолу със счупените си крила и се приземява върху Лъв.

Рак побеждава две огромни зомбита и се чувства спокоен, но тогава едно малко зомби, голямо 20 сантиметра, го убива.

Лъв ругае Овен, докато зомбитата се приближават.

Зомбитата вече са разбили вратата на Водолей и претърсват.

Водолей киха без да иска и чудовищата я намират.

Водолей вече е без мозък и е станала зомби.

Риби изяжда любимите си бонбони, които открил в магазина.

Лъв и Овен спират да се карат и уплашени поглеждат идващите от всички страни зомбита, но вече е късно за бягане.

Близнаци си цъка на телефона и гледа новините.

След няколко дни, едно зомби чупи един от прозорците и влиза в магазина, където Скорпион и Риби спят спокойно нахранени.

Единствените оцелели са Близнаци и Дева, които след една седмица започнали да избиват зомбитата, защото Близнаци трябвало да отиде да плати Wi-Fi, а нямало как да стане, заради цялата тълпа зомбита, които създавали задръстване.

Zodiac BG- Какви сме ние Where stories live. Discover now