foreword

184 5 6
                                    

Mielőtt még bárki bármit mondana, már 2018-ban (augusztusban volt az utolsó frissítés a storyban, de az év elején már fent volt az első fordítás) posztoltam ezt.

______________________

S Y N O P S I S


Három évvel ez előtt, a Sötét Nagyúr legyőzte Harry Pottert a Roxforti csatában, ezzel kényszerítve Harryt és a Rend maradék tagját a bujkálásra. Miután kétségbeesetten próbálja túlélni anyja árulását, Draco Malfoy kénytelen ölni és ennek hatására a leghalálosabb, legborzasztóbb Halálfaló válik belőle, és ő lesz a Sötét Nagyúr parancsnokhelyettese.

Az önutálat és pusztítás lefelé húzó örvényében, Draco egy megváltó esélyt lát és beleugrik nagynénje Andromeda kínálkozó ajánlatába: találd meg Hermione Grangert - a lányt, akit utált; egyike az Arany Hármasnak és talán az egyetlen, aki visszatudja állítani a Rendet és véget tud vetni a háborúnak.

De amikor Draco megtalálja Hermionét három évvel később, hamar rájön, hogy a lány közelében sincs a felsorolt dolgoknak. A sérült, kopott verziója Hermionénak nem emlékszik senkire, kivéve rá és így, nem küldheti vissza a Rendhez. És most Draco kénytelen választani a között, hogy visszaküldi a mágia vesztett boszorkányt a csatatérre, hogy véget vessen a háborúnak, vagy bármibe is kerül tartsa biztonságban a világban, amelyet drákói törvények irányítanak.

______________________



A B O U T

Utó Halál Ereklyéi AU (három évvel később); amiben

Harry Potter nem nyerte meg a Roxforti Csatát,

Voldemort + Halálfalók életben vannak,

A halott tagjai a Rendnek még mindig halottak,

& a háború még mindig tart.


______________________



W A R N I N G

sötét témák

harry potter spoilers

sexuális jelenetek

káromkodás

halálesetek

______________________

D I S C L A I M E R

Nem birtoklok semmit;

minden egyes Harry Potter karakter és hivatkozás a csodálatos J.K. Rowlingé, valamint a fanfiction is hepbrunettes (noelle) érdeme.



1.2 | Draconian - by hepburnettes (HUN fordítás)Where stories live. Discover now