Část - 1

20 0 0
                                    

Je ráno a začínají letní prázdniny. Otevřu oči a můj zrak hned zaujme kamera a stativ.Chtěla bych se stát jůtůberkou a proto jsem si za vysvědčení přála kameru a stativ. Rodiče s tím neměli žádný problém a tak mi jí koupili.

Hodně jsem přemýšlela o jménu budu se jmenovat Fallenka!!!

Přemýšlím o mém prvním videu.Asi natočím nějakou seznamovačku. Hned jsem se umyla ,namalovala a převlékla a šla točit.

Hned jak jsem video natočila tak jsem si sedla k megbooku a zapojila do něj kameru.Když jsem video dostříhala tak jsem ho vydala.

Nastavila jsem profilovku a dala popis k videu.Jsem strašně zvědavá kolik to video bude Mít like a dislike.

Bylo by super Mít nějaké odběratele. Ale to je moc narychlo musím vydržet
Určitě tam nějací odběratelé budou.

Je večer a jdu se podívat jestli mám like nebo ne.Když jsem se podívala nemohla jsem uvěřit svým očím.Bylo tam 40 like a 5 komentářů.Hned jsem na ně klikla a začala si je číst.

Fanda Havelka
Dobrý ségra Dobrý dávám like a odběr

Eliška Moxanová
Hezký jméno,hezké video taky dávám like a odběr

Leila Karpat ovál
Hezké video i když je první

Miky Novák
Divný nejsi kluk chacha

Vaďák
Dobrý,třeba se někdy uvidíme na utuberingu

Ó můj bože napsal mi Vaďák do komentářů.Tak asi se video líbilo. A ještě ke všemu mám 10 odběratelů.
Rozhodla jsem se že další video vydám za dva dny.A možná natočím nějaké do zásoby.

Chápete že mi můj vlastní brácha napsal komentář dal mi like a ještě ke mě odebírá.Ale Vaďák mě taky odebírá.Což je úplně boží.

Mám velký pokoj a tak si tam udělám kout kde budu mít věci na natáčení. Natáčet budu u postele.Nebo spíš před ní.

Ahoj tak je tady první kapitolka doufám že se vám líbila.
Elinka42


JůtůberkaKde žijí příběhy. Začni objevovat