ME OUDERS ZIJN WEG!

24 2 0
                                    


Hallo ik ben Aisha en ben 17 jaar oud ik woon in Amsterdam met mijn ouders en mijn drie broers ik ga jullie mijn verhaal vertellen:

Het begon allemaal zo:

Het was maandag ochtend om 7:30 ik moest me klaar maken voor school. Ik zou met mijn beste vriendin Selma en mijn beste vriend Jandro samen naar school fietsen. Ik stond op maakte me bed op en ging naar de douche toe. Daar ging ik snel douchen en kleedde me aan ik deed een zwarte spijkerbroek met gaten en deed een wit met rode croptop aan. Op school aangekomen was het een normale saaie dag net als altijd natuurlijk. Ik wou snel naar huis want moest me ouders iets belangrijks vertellen. Ik kon niet op Selma en Jandro wachten dus appte ik hun maar dat ze straks even moesten langskomen. Ik fietste snel naar huis en kwam na 5 minuten eindelijk thuis ik zette me fiets snel op slot en ging naar binnen toe. Binnen aagekomen zag ik me ouders niet ik liep naar de kamer van Jerley en zag hem op bed liggen ik liep naar hem toe en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Ik merkte toen pas dat hij rode betraande ogen had ik vroeg wat er was...


Wat er nu gebeurt!

Aisha = a

Jerlsey =J

A= He wat is er?

J= Wat hoe bedoel je... Wat is er ?

A= Ik zie dat je rode ogen heb.. heb je gehuild

J= JA... ik moet je wat vertellen mama en papa zijn weg voor hoelang weet ik niet en ik weet ook niet waarheen

A=  Hoe kwam jij erachter? 

J= Ik kwam thuis en zag ze niet ik dacht dat ze aan het werken waren ofso maar toen ik naar me kamer liep zag ik een brief op me bed.

Ik vroeg of ik het mocht hij knikte en ik las het hard op voor:....

 Yeahhh dit is mijn allereerste deel zeg wat je ervan vind en natuurlijk tips en zeg als ik door moet gaan! ❤ Wat zal er in die brief staan..!!!Je leest het in de volgende deel.

Het geheim van AishaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu