'Pai... Am lucrat la un proiect cu fetele pana pe la 4:50. Ne pregateam sa plecam, iar niste pasi se auzeau din spatele nostru. Am simtit cum cineva m-a impins pe nepregatite si acum stau aici cu un picior rupt!'
'Nu stii cine te-a impins?'
'Se auzeau niste tocuri inainte sa lesin! Sti cumva cine m-a adus aici?'
Ii dau negativ din cap. Pare foarte linistita. Ochii eu au ramas la fel de limpezi pe cum ii stiam.
'Ma duc sa intreb! Parintii tai nu au degand sa vina?'
'Au zis ca or sa vina peste cateva ore!'
Am parasit salonul si m-am indreptat din nou la receptie.
Am intrebat cine a procurat apelul pentru Alice. Si mi-a dat un numar de telefon.
E numarul dirigintei ei. Nu sunt prea multe informatii.
Ma intorc din nou in salonul lui Alice. Au venit prietene de-a le ei. Fetele cand m-au vazut scoteau sunete ca si cum profa de mate iar mia dat un rekt de toata frumusetea. De fiecare data cand scoteau astfel de sunete, Alice dadea coate sau pur si simplu arunca lucruri.
'Deci, Jack, Alice este iubita ta?' ma intreaba una dintre fete.
'LILI!' striga Alice rosie de rusine.
'As vrea eu.' murmur incet ca fetele sa nu ma auda.
'Stai! Ce ai zis?' ranjesc fetele inapoi ca raspuns
Of doamne ce auz au fetele astea!
'...'
**************
Eu chiar nu am mai postat de anul trecut? Wow. Am fost o lenesa.Va urez si voua, cei care imi mai urmariti carte un calduros:
HAPPY NUDES YEAR!
CITEȘTI
El si Ea
Short StoryO place si o iubeste. Are cale liberă la ea si dintr-o data apare zidul. Ea il urăște pentru ca i-a distrus prietena. Credeti ca o sa funcționeze? Vor face chimie împreună? Afla si tu!