BENİM HAYATIM... {SBSVSERİSİ}
Eylül:Abi kalk hadi okula geç kalıcaz zaten Levent ve Savaş aşağıda bekliyor her zamanki gibi yine tek kız benim
Tilki:Eylül tamam sus kızım Çağla gelicek zaten...
Eylül:Off o sevgilin gelicekse ben yokum!..
Tilki:Mızmızlanma Eylül mızmızlanma.
Eylül:Offf ben çıkıyorum.
Eyül çıkar şağıya iner Savaş'ı ve Levent'i görür hızlı hızlı gidince Savaş ne olduğunu merak eder ve hemen koşa koşa onu durdurur.
Savaş:Eylül nereye abini beklicez daha Çağla gelicek.
Eylül:Evet işte Çağla gelicek zaten hepinizden küçüğüm senden 3 yaş abimden 3 yaş Çağla'dan 2 yaş ama nedense yine o Çağla'yla aynı sınıftayım ne olurdu abimle birlikte okulu başlamasam!...O gerizekalının yüzünü görmek zorunda kalmazdım.
Eylül sözünü bitirir bitirmez yanağında bir sıcaklık hisseder gözünden akan 2 yaşta onu deestekler.Baktığında ona tokat atan Savaş değil ne yazık ki abisidir Eylül o kadar üzülmüştür ki ne diyeceğini bilmeden bağırıp çağıraya başlar:
Eylül:Abii sen napıyorsun onun için bana ne tokat mı attın o kız için hani benim kılıma zarar gelmesini istemezdin bu muydu yani hernyse!..
Çağla'yı bir tane çocukla öpüşürken görürer.Tilki gidip çocuğa nasıl yumruk attığını bilemez Eylül ise abisini durdurmaya çalışır.Ve başaramaz sonra hep birlikte Tilki'yi tutrlar.Tilki Çğla'ya bağırmaya başlar.
Tilki:Bunu bana nasıl yapabildin he benden ne isteden!..
Çağla:Ben sadece başkasını seviyordum ne yapabilirdim çok özür dilerim!...
Tilki:Eylül'ü buradn götür Savaş okula götür.
Eylül:Hayır.
Tilki:Git lütfen.
Eylül:Hıı tmam ama sana son kez birşey söyleyeceğim bak şu yanağıma şu kız için yedim bu tokadı senden!..
Tiki:Üzgünüm çok üzgünüm
Savaş:Hadi yürü Eylül.
................ DEVAMI 2. BÖLÜMDE