-Începe de unde esti. Foloseste-te de ce ai. Fa tot ce poti face.
-Nu o sa ajungi niciodata la destinatie daca te opresti sa arunci cu pietre in fiecare caine care latra.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Cand oamenii te judeca , tu nu îi asculta ! Gelozia face din om , monstru ! Ura urla in ei si îi face sa tipe , îi face sa te faca sa renunti !
Intelegi ?! Nu ?! Okey , iti mai explic odata...
Sunt unele persoane care efectiv , nu suporta gandul ca exista cineva mai buna ca ea ! Nu suporta faptul ca poate fii pe locul 2 .... Nu îi place faptul ca tu poti fii de 1000 de ori mai buna , mai desteapta , mai frumoasa !
Asa ca ... face tot posibilul sa te coboare jos ! Sub nivelul ei !
Dar tu sa nu faci asta ! Tu sa nu te cobori sub nivelul ei ! Tu sa nu te cobori nici macar la nivelul ei !
Nu te coborâ doar din cauza ca ea te judeca ! Ea nu te face slaba ! Ea doar vrea sa te manipuleze ... Dar tu esti mai buna ca ea ! Tu poti fii in stare sa te ridici singura la cel mai inalt nivel ... Pe cand ea , îi coboara pe ceilalti ca sa fie la un nivel ridicat fata de cei din jurul ei , dar defapt ea nu se ridica mai sus , ramane la acelasi nivel , ea doar îi coboara pe ceilalti mai jos de nivelul ei !
Ei sunt slabi , tu nu esti ! ⤴💯
CITEȘTI
Iubire la o vârstă fragedă !
Genç KurguCe inseamna viata? [...] Dar nu asta e scopul vietii ... Nu tu o calci pe ea in picioare , EA te calca pe tine ! Vrei nu vrei ! Tu poti schimba ceva... Tu esti viata !