h4💎🎵🎶🎼🎧🍕

43 5 4
                                    

Scar🎧: GET YOUR ASSES OF BED ITS TIME TO WAKE UP!
Kay🙈: Scarleeeeeeet,laat me please slapen!
Scar🎧: WAT NEE ECHT NIET WEET JE WEL HOE LAAT ET IS!?
kay🙈: tijd om heerlijk te blijven liggen in me bed,dat is de tijd.
Scar🎧: breuhh het is 3 uur in de middag en jullie slapen allemaal nog!
Scar🎧: MICHAEL GORDON CLIFFORD,JE LEEST ALLES EN ALS JE NU NIE MET DIE LUIE ASS UIT JE BED KOMT MAG JE EEN MAAND LANG GEEN FIFA SPELEN EN NEEM IK JE UNICORNS IN!
Mikey💖🍕: omg wat nee!!! IM ON MY WAY!
Ambiebambie: werkt altijd😂😂
Scar🎧: AMBIEEEEEEE
Ambiebambie: SCARRIEEEEEEEEE
Scar🎧: am weet je wat ik nou zo prut vind!?
Ambiebambie: nou??
Ash💫: ??
Scar🎧: ik heb gewoon ontbijt en lunch alleen moeten eten -_-
Kay🙈: aww poor you!
Mikey💖🍕: moet je nou een kusje hebben!?
Scar🎧: uhm... Uhm..😱🙈
Kay🙈: OMG VIND JIJ HEM LEUK!
Scar🎧: WAT NEE ECHT NIET!?
Lissa❄: tuurlijk😂
Scar🎧: nee echt niet!

Pov michael

Scarrie💘: uhm... Uhm..😱🙈
Kay🎵: OMG VIND JE HEM LEUK!
scarrie💘: WAT NEE ECHT NIET!?
Issa⭐: tuurlijk😂
Scarrie💘: nee echt niet!
Mijn hart slaat een slag minder en me zicht word wazig. Ze vind mij niet leuk!? Doe ik al die moeite dan voor niks? Ik probeer zoveel mogelijk bij haar te zijn. Probeer hints te geven maar nee tuurlijk niet,waarom zou het ook helpen. Ze valt gewoon voor dean,wedde. Ze appt echt heel vaak met hem. En haar big smile dan als ze met hem appt. Ik zucht en loop naar de keuken. 'Scarlet?'vraag ik. Ze draait zich om en kijkt me vragend aan. 'Kunnen we even stukje door het park lopen?'vraag ik. 'Ja natuurlijk.'zegt ze vrolijk. Haar glimlach is flink gegroeit en ze huppelt naar de voordeur. We lopen al een kwartiertje,allebei in gedachten verzonken. 'Scar?'vraag ik. 'Ja?'krijg ik terug. 'Ik uhm,moet je wat zeggen.'mompel ik. 'Wat dan?'vraagt ze me. 'Meende je wat je op app zei?'vraag ik. 'Wat meende ik,over wat?'vraagt ze onwetend. 'Dat me niet leuk vind?'zucht ik. Ze kijkt naar beneden,maar glimlacht wel. 'Mike,ik meende er echt niks van weetje. Ik uhm... Ik vind je eigenlijk al heel erg lang leuk, al langer dan je mij kent.'zegt ze zacht. 'Als in leuk leuk?'vraag ik. Ze knikt voorzichtig. Ik til haar kin met me vinger op en kijk in haar prachtige ogen. Haar ogen zijn altijd zo fasinerend. Groen,grijs en blauw. 'Waarom kijk je zo lang in me ogen.'giegelt ze. 'Sorry.'grinnik ik en druk me lippen op die van haar. En omg,ze zoent me terug! Na een minuutje trekken we terug. 'Scarlet,wil je asjeblieft mijn vriendin zijn?'vraag ik met een glimlach. Ze kijkt me eerst met grote ogen aan knikt dan hevig. 'Ik wil het je horen zeggen.'grijns ik. 'Ja michael,ik wil heel graag je vriendin zijn.'zegt ze met een glimlach. Algauw voel ik haar lippen weer op die van mij. Jup de dierentuin is weer los gebroken. Dan gaat de mobiel van scarlet af.

Pov scarlet
Ik hoor mijn mobiel een geluidje maken dus ik pak em maar.
Kay🙈: waar zijn scar en mike??
Ambiebambie: stiekem zijn ze aan het zoenen achter een muurtje😂
Ash💫:😂😂😂
Ash🎵: zou je denken??
Lukey🐧: wat denk jij dan?
Ash🎵: dat die 2 nog aan et slapen waren?
Scar🎧: gast ik was als eerste wakker van jullie allemaal😂😂
Ash🎵: ow😅😂
Scar🎧: 😂😂
Kay🙈: waar zijn jullie??
Mikey💖🍕: uhm in het park?
Ambiebambie: OMG SRS!?
lissa❄: die zijn sws aan het zoenen!😏😏
Scar🎧: omg lissa!🙈
Lissa❄: omg jullie hebben echt gezoent!?
Mikey💖🍕: uhm...
Kay🙈: OMG DAS SO CUTE!

------------------------------------------------------
Nieuw hoofdstuk😊 ik verveel me zo eeeeerg want ik heb toetsweek en da is maar 1 uur per dag soms 2😂😅 dus ja ik hoop dat jullie et een leuk hoofdstuk vonden :) xxscarlet

chats!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu