Okula yeni bir kız gelir. Çok güzeldir. Herkes kim olduğunu merak eder.Öğrenciler arasındaki konuşma:
Lay - kim bu kız ?
Beakhyun - bilmiyorum.
Kai -Adı Kim Lee Na ymış diye duydum.
D.O.-hakikaten güzel kızmış ama. Sen ne düşünüyorsun Suho
Suho - banane. Kimse kimSuho okulun en popi ve zengin öğrencisiydi. Kendi grubu vardı. 9 kişilikti. Kimse onlara karışamiyordu. Herkes onlardan korkardi. Kim Lee Na geldi ve boş bulduğu bir sıraya oturdu. Kim Lee Na çok iyi bir kızdı. Durduk yere kimseye bulaşmaz ve kimseyle ugrasmazdi. Tabiki kendiyle uğraşanla o da uğraşırdı. Suho Kim Lee Na ya yaklaştı ve
- buradan hemen kalk buraya oturamazsin.
- nedenmis tapulu malın mı
- evet (alaycı bir ses tonuyla) eğer istersem bu okul bile benim olur anladinmi şimdi kalk çabuk burdan.Kim Lee Na okulun ilk günü sorun çıkmasını istemediği için kalktı ve başka yere oturdu. Öğretmen derse girmişti. Söze şöyle başladı.
- sinifimiza yeni katılan öğrenciler var ama banane!!!
Suho güldü ve Kim Lee Na nin duyacağı bir ses tonuyla
- gerçekten bu hocayı çok seviyorum. Tam benim kafada. Dedi.Kim Lee Na takmadi ,gözlerini çevirerek önüne döndü. İlk ders bitti. Teneffüste kimseyi tanımadığı için sadece defterini çıkarıp resim yapmaya odaklandı. Daha sonra yanına bir kız geldi.
- merhaba. Ben Minah.
- ben de Kim Lee Na
- yanına oturabilir miyim ?
- tabiki.Minah Kim Lee Na nin yanına oturdu ve çizdiği resmi gördü .
Minah - Vaaay !! Ne kadar güzel resim ciziyosun.
Kim Lee Na - Seyy... Sadece öylesine karaliyodum.Kim Lee Na nin çok profesyonel resim yeteneği vardı. Daha önce hiç eğitim almamıştı.
Doğuştan bir yetenekti. Daha sonra Suho- Canım çok sıkıldı acaba kiminle ugrassam.
Minah ve Kim Lee Na nin yanına geldi.
- canım sıkıldı da kiminle ugrassam diye dusunuyodum. Yeni kız seni böyle hediyesiz karşılamak hiç olmaz.
Dedi ve Kim Lee Na nin resmini aldı.
- Vayy baya da güzel cizmissin emeğe saygı .
Dedi. Sonra kağıdı alıp yırttı burusturdu ve
- Baskett!
Dedi . Kim Lee Na çok sinirlenmişti.Kim Lee Na - sen ne yaptigini sanıyorsun!!
Suho - sakin ol yeni kız alt tarafı şurda azıcık eğleniyorum.
Kim Lee Na - sen ukala, kendini beğenmiş ve geri kafalinin tekisin.
Suho - bak kızım laflarina dikkat et yoksa kötü olur.
Kim Lee Na- ne yaparsın dovermisin.
Suho - hayır bebeğim seni paramla EZERİM ...Tam o sırada hoca gelir ve Suho yerine geçer. Kim Lee Na neredeyse burnundan duman soluyordu. Kafasını boşalttı ve derse odaklandı.
Arkadaşlar lütfen oy ve yorum " 1. BÖLÜMÜN SONU. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENGİN AŞIK (EXO - SUHO)
RomanceDaha önce çok zengin , cimri, gıcık ve havalı bir çocuk vardı ama onu değiştiren tek şey AŞK idi.