Kim Lee Na okul çıkışı Lay ile birlikte kafeye gitti. Oturdular ve içeceklerini sipariş
ettiler.Kim Lee Na - beni buraya neden çağırdın?
Lay - şey... Ben sadece biraz konuşuruz diye düşünmüştüm.
Kim Lee Na- yani çağırmanın Suho ile bir alakası yok dimi.
Lay - yok. Aslında ben sana bişey söylemek için çağırmıştım.
Kim Lee Na - tabii seni dinliyorum.
Lay - Kim Lee Na ben.. şey.... Yani...Tam o sırada Suho geldi. Kapıdan içeri girince Lay a sessiz bir şekilde yaklaştı ve
Suho - oooooo sizde mi burdaydınız.
Dedi Lay a bir bakış attı ve
Lay- Kim Lee Na ben hemen geliyorum.Dedi, Suho ile birlikte dışarı çıktılar.
Suho - ben sana bu kızdan uzak durucaksın dememiş miydim?
Lay- Suho ben sadece...
Suho- sadece ne yoksa ondan hoslandınmı?
Lay - yooo. Yok öyle.. bisey sadec-...
Suho- bak seni bir daha bu kızın yanında hatta yakınında dahi görürsem seni öldürürüm.Lay kafasını olumlu bir şekilde salladı.
Suho- şimdi kızın yanına gidip benim işim çıktı gitmem lazım diyorsun. Ben seni arabada bekliyorum.Lay gitti ve Kim Lee Na ya işinin çıktığını söyledi. Kim Lee Na şuan çok şaşkın bir durumdaydı. Neden çağırmış ve şimdi gitmişti. Kim Lee Na olanları düşünerek evinin yolunu tuttu.
Arabada:
Lay- Suho bişey sorucam.
Suho- sor.
Lay- sen Kim Lee Na yi neden bu kadar koruyorsun?
Suho - SANANE !! ayrıca korumakla ne alakası var
Lay- yani geçen Kim Lee Na ya güzel dediği için dövdüğün cocuk, sonra benim Kim Lee Na ile konuşmama izin vermemen sanki şey gibi gözüküyor...
Suho- NEY
Lay- sanki sen ondan hoşlanıyorsunarabayı durdurdu ve Lay ı zorla aşağı indirdi.
Suho- demek öyle Lay bey saçma sapan şeyler düşünmek haa şansını biraz fazla zorluyosun gruba katılmak isteyen çok kişi var ona göre.
Lay- yok yok ben öyle demek istemedim.
Suho- hah soyle. Artık evinede kendin yürüyerek gidersin.Suho yoluna devam etti. Acaba bu kızı gerçekten seviyormuydu. Sonra saçmalıyorum diye düşündü. O zaman bu kızı neden bu kadar korumak istiyordu?
ANYEONGHASEYO hikayenin bu bölümü birazcık gecikti kb
Ayrıca GOT7 hakkında da bir hikaye yazmayı düşünüyorum
Çok tatlılar dimi yaa OPPALARİMM ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENGİN AŞIK (EXO - SUHO)
RomanceDaha önce çok zengin , cimri, gıcık ve havalı bir çocuk vardı ama onu değiştiren tek şey AŞK idi.