O zii de toamnă obisnuită cica. Leneaveala maxima in casa lui Slender. Nu misca nimic.
M-am hotarat sa merg la vânătoare. Macar sa nu ma mai plictisesc atat.
Casa lui Slender este undeva la marginea orasului. Intr-o padure intunecata, cu multi copaci. Multi turisti vin pe aici pentru ca au auzit legende in care se spune ca aceasta padure este bantuita. Dar nu s-a dovenit niciodata asta. Doar s-au gasit multe cadavre in padurea asta,cu corpurile macelarite la propriu. Cine credeti ca le-a facut? Normal eu Jeffrey criminalul. Si sunt mandru de operele mele de arta. Plus mereu ma semnam pe fiecare victima a mea cu un mic "J." dar uneori cand persoana imi era mult prea draga cică, ma semnam cu numele intreg.
Mergand pe drumul linistit, vazusem, o fetita mica in jur de 9/10 ani, se plimba disperata cautand cu lacrimi in ochi iesirea din padure. Mi-am pus gluga in pe cap si mi-am ascuns cutitul cu lamă taioasă in buzunar, si am mers la ea.
-Da ce faci piticanie pe aici? Te-ai pierdut? Ii cauti pe mami si pe tati?
Ea cand m-a vazut, a inlemnit. N-a vrut sa-mi raspunda. Statea impietrita in fața mea,cu ochii mari si verzi, ma examina din cap pana in picioare.
-Ti-a mancat pisica limba?
-N...nu spuse ea balbaindu-se
-Nu-i problema, te ajut eu sa gasesti drumul. Dar nu drumul spre casă.
In acel moment mi-am scos cutitul din buzunar. Ea vazand asta, a incercat sa fuga. Spre ghinionul ei, am reflexe bune. Am prins-o de incheietura mainii si am izbit-o de pamant suindu-ma pe ea si lasand toata greutatea mea pe ea, lasand-o fara aer. I-am infipt varful cutitului in zona inimii, scotând-o.Inca o inima fragila de copila la colectia mea.Hmm,am in jur de 200 de inimi.Dragut nu?Dupa i-am scos ambii ochi,i-am agatat intr-o creangă sa-i poata admira fiecare trecator. I-am scos ambele maini si ambele picioare. Dragut. I-am crestat un mic "J" pe obrazul stang. Mi-am sters frumos cutitul plecand râzând cu un ras isteric de criminal.
.............................................................*Irina povesteste*
Stateam intinsa pe pat,privind frumosii pereti albi. Aveam de gand sa ii pictez. Zis si facut.
Eram pasionata mult de creepypasta si cu talentele mele de pictor, i-am desenat pe Jeff the Killer,SlenderMan,Smile dog,Jane the Killer,SlendorMan,Ben si mai mulți.
Pur si simplu,ii adoram. Chiar voiam sa ii cunosc. Dar cica in padurea mica de la sfarsitul orasului, se aflau toti acestia. Mi-am luat telefonul. Am vazut ca mai era o ora pana trebuia sa inceapa orele. M-am dus la baie, sa-mi fac un dus scurt. Intrand din nou in camera mea,directia a fost la dulap. Am stat in jur de 10 min sa-mi aleg tinuta. Am ales un bigmen negru,blugi negri si convensii mei albi.
Cand sa ies din camera, se auzeau tipete jos.Tata si mama se certa din nou. Altă zii in paradis. Suntem o familie bogata,dar degeaba. Nu suntem unita deloc. Nu sunt singura la parinti. Mai am un frate pe nume Jake. Este fratiorul meu mai mic. Il iubesc doar ca imi face zile fripte. Din cauza lui,incasam mereu bataie. Pana intr-o zi, cand ne-am indepartat. Ne-am certat rau de tot. a zis si el multe,si eu la fel si de atunci n-am mai vorbit. In fine,revenind la subiect.
Am hotarat sa cobor jos, ignorand cearta lor. Cand sa ies pe usă, tata m-a strigat nervos "Irina Maria Woods unde pleci asa fara sa spui nimic? Asa te-am educat eu? Suntem invizibili? Comportamentul tau este de mahala. Iesi dracu pana nu te iau si pe tine la bataie".
M-am obisnuit sa se ia asa de mine fara motiv. Ma asteptam sa ma bată. Pentru ca de, mereu am fost un copil problema. copilul ala ciudat. M-am obisnuit.
Am iesit pe alee, si am plecat spre scoala.
In timp ce asteptam in statie,am vazut-o pe cmbp Yazmina venind spre mine cu entuziasm.
-Heyaaa fată
-Ce faci fata?
-Bine ce sa fac. Calaresc un unicorn nu e clar. Astept in statie autobuzul.
-Pai uite-l ca vine.
-Hai sa mergem
Am urcat amandoua in autobuz.
Odata ce am coborat, am mai facut in jur de 10 min pana la scoala. Am intrat in scoala si am mers la vestiare sa ne luam cartile. Prima ora aveam engleza. Yey. O ador pe doamna de Engleza. Toata scoala o adoră.
Odata ce intrasem in clasa, m-am asezat in ultima banca. Imi place sa stau retrasa. Sa nu atrag atentie asupra mea.
Intrand doamna de engleza in clasa, incepuse sa predea. Ora a fost destul de distractiva. Fiecare ora de engleza mi se pare geniala. Felul in care doamna predă este unic.
La un moment dat clopotelul a sunat indicand ca s-a terminat ora.
A urmat multe alte ore dar mai grele
La sfarsitul orelor, am plecat acasa. era intuneric, doar un bec pâlpâia in departare. Acolo parea sa fie un baiat, cu o gluga pe cap si destul de ciudat. Venea spre mine incet. Cand eram foarte apropiati, s-a aplecat (da,da, is foarte scunda. Am un metru si-un snitel. ) sa-mi sopteasca la ureche "Go to sleep" atunci in momentul ala am inceput sa tip de bucurie si de entuziasm. Era Jeffrey. Omaga nu-mi venea sa cred. In acel moment cand am inceput sa tip de bucurie, el s-a uitat nedumerit la mine. Cred ca se intreba de ce descreiarata a dat.
Ce v-a urma v-a schimba multe in viata Irinei.
CITEȘTI
Go to sleep sweetie(Jeff the Killer)
ParanormalSunt doar un criminal in serie.Nu simt nimic,nu-mi pasa de nimic,nu vad nimic. Lumea zice ca n-am sentimente. Aşa e. Dar mereu ma intreb ce-s alea. Cum se simte?Hmm..complicat. Oare cineva poate topi o inima fara pic de sentimente? "Jeff the Killer...