Capitolul 2

22 3 1
                                    

*Jeff povesteste*

Se uita la mine si sarea in sus de bucurie. Se vedea entuziasmul in ochii ei. N-am mai vazut asta. Fetita asta era speciala. Numai vazusem pe cineva sa nu se sperie de aspectul meu.
Se uita cu ochii mari la mine asteptand sa zic ceva.

-Ființă,nu te mai uita asa la mine!
Ea continua sa se uite la mine.
-Daca te mai holbezi mult jur ca iti scot ambii ochi si ii folosesc ca mingi de ping-pong
-Oke gata spuse ea
-De ce nu te temi de mine?
-Pentru ca te ador. Pur si simplu, is cea mai mare fana a ta.
-Uau. Mersii,cred
In acel moment am luat-o de o mână si am târât-o prin padure.
Fiinta aia se tot zbatea, tipa, sarea in sus de bucurie. N-am mai vazut in viata mea atata energie.
Odata ce am ajuns la casa lui Slender,el statea pe canapea linistit citind cartea lui preferata. Patetic. Nu stiu ce-i plac la cartile astea. Are o intreaga biblioteca plina de carti. Ce plictisitor poate fii uneori.
-Hey Jeffrey
-Sall Slendy
Uitandu-se un moment cand la mine,cand la Irina (chiar daca n-arr ochi si orice parti ale fetei, parea ca se uita ok? :)) ) spuse:
-Cine-i tipa?
-Am gasit-o pe strada cand ma intorceam din oras. A parut prea fericita ca ma vede,asa ca am luat-o dupa mine.
-Fain. Piticanie cum te cheama?
-Irina
-Misto
Privind dialogul lor,ma trezesc eu sa spun:
-Siii..Slends.. o putem pastra? Macar sa vedem ce poate.
-Sigur. Atata timp cat nu dati foc la casa,is de acord.
Am inceput sa tip si sa sar de bucurie. Poate o pot transforma intr-o Mini-Jeff. Draguta ideea nu?
   ***
Am condus-o pe Irina in camera ei, unde sa se instaleze putin. Slends i-a dat niste haine. Poate vă intrebati de unde avem noi atatea haine? Deoarece mereu de la fiecare victima a noastra ii luam hainele. :)
Am plecat de la ea din camera,lasand-o sa se acomodeze cat de cat. Abia acum urmeaza distractia.

~A doua zi~

*Irina povesteste*

M-am trezit buimacă de razele soarelui ce-mi inunda camera. M-am dus in baie,facând un dus scurt. M-am imbracat cu un hanorac visiniu,blugi negri si in picioare mi-am luat niste papuci de casa. Pentru ca Slender are niste reguli stricte care spune ca orice facem,distrugem,spargem,murdarim, rezolvam singuri. Altfel ne face decoratiuni de Craciun pentru casa. Sau probabil, intestinele noastre o sa devina instalatia de la brad. Dragut.
Am coborat timida jos,unde statea Jeff si Slender, mancau un bol cu cereale.
-Neata lume
-Neata spus Slender si Jeff unison
-Ce-avem de mancare?
-Pai uite, du-te si ia de sus un bol,lapte ai in frigider si cerealele in al doilea dulap.
Acum vine partea grea. Nu ma judecati. Sunt un minion.
Incercand eu sa ajung la dulapiorul de sus, am rupt din greseala usita de la dulapul de mai jos. Dragut. Deodata sunt ridicata la vro 2 m distanta de sol, fiind exact in dreptul dulapului unde voiam sa ajung. Dragutul de Slender. Mi-am luat tot ce am vrut, si m-am asezat la masa,savurându-mi cerealele cu lapte.

~Peste 2 ore~

*Jeff povesteste*

Stateam si ma jucam plictisit cu cutitul meu. Irina se uita la un film, iar Slender era plecat de acaea ca deobicei. La tipul asta nu exista si in care sa nu fie plecat de acasa. Rup linistea profunda din incapare spunand:
-Irina,mergem si noi la vanatoare?
-Adica sa omori tu oameni sau ce?
-De data asta vom face ceva diferit
-Adica? Spuse putin speriata
-Ai sa vezi. Hai in padure.
Ne-am ridicat de pe canapea si am mers in padure. Am mers in jur de 10 min pana am vazut o prima victima pe ziua de azi.
-Psst,Irina,uite. Vezi femeia aia?
-da
-Te duci prin spatele ei, pe langa copaci, sa-i dai impresia ca e urmarita. Dupa intervin si eu. O s-o macelarim impreuna.
-Ce? Eu? Sa omor? Esti nebun?
-Normal ca sunt. Acum taci si du-te.
I-am dat cutitul meu cu lama taioasa si a plecat incetisor pe langa copaci apropiindu-se de persoana. Odata ce a ajuns in spatele ei, mi-a facut semn sa vin si eu. Am zburat pana acolo si mi-am scos al doilea cutit dim buzunar, si am trantit femeia aia la pamant. I-am dat voie lu' Irina sa-i bage cutitul in inima, reducand-o la tacere. Cand a facut asta,parea sa-i fi placut. Se vedea sclipirea aia in ochii ei.
Am despicat-o si i-am scos inima calda care inca se mai zbatea. I-am macelarit fata si mainile dupa i-am taiat frumosul cap. Dupa, Irina a fost cu ideea sa ne jucam fotbal cu el. Buna idee. Din pacate ea nu stia sa joace. M-a rugat s-o invat eu.
Sincer,pentru un pshihopat ca mine, nu prea mai stiam cum se joaca. Dar am improvizat si eu.
Doar nu putea sa ma contrazica,pentru ca nu stia cum se joacă.
Incet incet invata. Fata asta e diferita de celelalte. De prima oara cand am intalnit-o mi-am spus asta in gand. Acum is 100% convins ca are ceva special. Si am sa aflu ce e special la ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 08, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Go to sleep sweetie(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum