1.bölüm

25 5 0
                                    

Bilgisayarın başında sınav sonuçlarının açıklanmasını bekliyoruz.Annemi sorarsanız benden heyecanlı babam ise sadece tebessüm ediyor ama ben inanıyorum kazanıcağıma vee kazanmışım.Annemle babama sarılıyorum şuan deli gibi mutluyum sonucu biliyordum ama yinede sanki hiç beklemiyormuşum gibi farklı hissettim ama babam biraz üzgün çünkü Muğla Fen Edebiyat Fakültesini kazandım ve buda demek oluyor ki şehir dışına gitmem gerek ve ben ailemden ayrı kalmadım değil ama en fazla 2 hafta o da iş seyahatleri yüzündendi.Bende şuanda bir düşünmeye başladım acaba yapabilirmiyim diye düşüncelerimden annemin sesiyle ayrıldım.
Güneş(annesi):kızım ne oldu suratın asılmış.
Selin:Yok birey annecim sadece sizden ayrı kalabilirmiyim diye düşünüyordum.
Güneş:Annecim benim bizden senden ayrı kalmak istemeyiz arada bir sen gelirsin biz geliriz hayatın gerçekleriyle bazen yalnız kalabilirsin her zaman biz yanında olmayabiliriz.Tek başına kalmaya alışmam lazım Senayı arada o nereyi kazanmış öğrenelim hadi selinin.
Selin:Peki anne.
Sena:Selin nasılsın kanka
Selin:Iyi senin nereyi kazandığını öğrenirsem daha iyi olicam ne olursan Muğla Fen Edebiyat Fakültesi de.
Sena:Muğla Fen Edebiyat Fakültesi
Selin:Çok mutlu oldum o zaman yarın görüşürüz.
Sena:byy
Selin:byy

Selin:Izninizle ben dinlenmek istiyorum.
Tolga(BABASI):Müsaade senin canım kızım
Multide buğra

sevmek mi sevilmek miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin