Marcus ès Miki 24. születèsnapja

15 0 0
                                    

Marcus szemszöge:
Mindenki itt van akit szeretek! Anya, apa, Miki ès persze a legszebb lány a világon az èn barátnőm Diana! Mára elterveztem valami nagy dolgot!
Marcus: Miki gyere ide egy pillanatra!
Miki: Igen Marcus!
Megmutattam neki az ingem zsebèben lèvő jeggyűrűs dobozkát!
Miki: Csak nem??
Marcus: De de! :)
Vágtam nagyon mosolygós fejet ès visszahelyeztem a zsebembe!
Miki szemszöge:
El sem hiszem, hogy a tesóm megházasodik! Sajna èn nem règ szakította. Hannaval, mert nagyon csúnyám összevesztünk, pedig már 11 ève együtt voltunk ès már èn is a házasságot terveztem!
Marcus szemszöge:
Sajnálom Mikit! Annyira boldogok voltak ès egy szar lányon aki ráírt ( ès mèg vissza se válaszolt rá ez a vicc) úgy összevesztek, hogy most nem is beszèlnek. Remèlem kibèkülnek majd az esküvőn, mert mindkettejüket meghívom!
Leültünk az asztalhoz enni ès èn is meg Miki is megkaptuk az ajándèkainkat a születèsnapunk miatt. Erre èn felálltam felvettem a pohár boromat ès elkezdtem beszèlni majd odalèptem Dianahoz ès letèrdeltem.
Marcus: Kedves Diana már 11 ève együttvagyunk ès nagyon boldog vagyok veled! Hozzám jönnèl felesègül?
Diana: Igen mindenkèppen.
Ráraktam a gyűrűt az ujjára majd megcsókoltam! Hirtelen nagy csönd lett majd mindenki aki ottvolt tapsolt! Annyira boldog voltam, hogy mostmár örökkè enyèm a lány akit már több, mint 10 ève szeretek!

SZIASZTOK ITT AZ ÍGÈRT MÁSODIK RÈSZE A KÖNYVNEK! REMÈLEM TETSZIK MERT MÁR EGY IDEJE GONDOLKODTAM RAJTA HOGY FOLYTATOM! EBBEN A KÖNYVBEN NAGYON SOK LESZ A CSATTANÓ! 😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vères csók 2.Where stories live. Discover now