Reggel
Pffajj...ti ismeritek azt az érzést amikor kipihentem, vidáman és frissen keltek fel?
Na hát én nem...
Elegem van mindenből és mindenkiből, hagyjon engem békén mindenki s ne avatkozzon bele az életembe, kérem szépen..
Hülye iskola, már ez is itt van..na de lesz majd valami, kitalálom hogyan épüljek be az osztálytársak közé..megoldom, nem tudom hogyan, de megoldom.Ifin
Na itt is vagyok. Kicsit késtem, de sebaj..újra itt vagyok. Tudjátok elég otthonos, kedves és örömteli hangulatot árazt ez a terem úgy érzem. Hallottam a barátaimtól, hogy már nagyon régóta járnak ide ifisek, imádkoznak, beszélgetnek, játszanak, énekelnek, stb.. Ha még nem tudtátok volna akkor az ifi azt jelenti hogy: ifjúsági keresztény egyesület. Bár szerintem hallottatok róla. Ezzel annyi az egész bajom, az ifivel, hogy igazából ide olyan fiatalok járni akik már, úgymond megtagadták önmagukat, rengeteg keresztet hordoznak-ez bűnt, esetleg terhet, betegséget jelent, hisznek az Istenben, megtért fiatalok.Hát ez mind szép és jó, hogy ilyenek jönnek ide..s egy idő után mennek el a családalapítás, az egyetem stb. miatt, csak az a probléma, hogy én még nem vagyok 100% ilyen..ez szerintem azért van, mert minél jobban akar valaki valamit, vagy inkább valakik, akkor azt annál kevésbé fogja megkapni, mert midennek ára van és nagy erő kell ahhoz, hogy valaki egy ilyen nagy csatát véghez tudjon vinni..sok segítség, bátorság és nagy kitartás szükséges, amit nem mindenki kap meg, csak úgy...sajnos én csak a külső dolgokat látom és érzem, mert még nem figyeltem oda annyira, hogy megértsem igazából miről is van szó egyáltalán...nagyban befolyásolnak engem a szüleim, mert ugye mint tudjátok apukám úgymond elég közel áll az egyházhoz és na..ha ő olyan hívő, hogy mindent megtesz a gyülekezetért, rendszeresen jár templomba s mindent elkövet annak a célnak az érdekében, hogy a gyermekei is olyanok lehessenek, mint saját maga..
Semmi bajom nincs evvel a közöséggel, örülök nekik bár még annyira nem ismerem őket..
Rendszeresen jártam az ifire, minden héten heti két alkalommal, s tudtam, hogy legalább itt vagyok, nem máshol, mert a diszkókat nagyon nem szeretem, gondolom ez azért van, mert pont a házunkal szemben levő piros doboz- ban mindig hallatszik a zene s bár megszoktam már nagyon unom hogy fojtom a marha és idegesítő zenéket hallgatom egyfolytában és közben még azt is hallom ahogyan a részeg fiúk, akik annyira leitták magukat, hogy már a saját nevüket sem tudják, s közben itt énekelnek éjnek éjjelén arról inkább ne beszéljünk...adja meg nekem a jó Isten, hogy valaha elköltözhessek innen, jajj, nagyon boldog lennék s már nagyon várom...
Szóval inkább ide nem megyek, elég ha hallom s látom is amit tesznek...A lelkészünk aki van most, eléggé öreg, már hamarosan elkell majd menjen nyugdíjba, lehet gonosz vagyok, de már egy kicsit várom, mert na, nem azért, mert annyira rossz csak már neki elég volt szerintem ez a jó pár év, amialatt itt szolgált a gyülekezetnek, meg kátésok, vallásórások, stb...
Szóval minden...Na sziasztok.
Egy újabb rész jött a napvilágra, bár ez nem lett annyira hosszú. Kívánok mindenkinek boldog, békés, áldott és egyben egy áldásos, örömökben gazdag boldog új évet! ❤
B. Ú. É. K.
Bízd
Újra
Életed
Krisztusra! ❤😘
YOU ARE READING
Istenember
RandomEgy olyan lányról lesz szó, aki olyan mint mindenki más de az élete nagy fordulatokat vett amikor megismerte azt a személyt akiről csak eddig sokat hallott, de sosem értette meg igazán Őt, de mostmár ti is megtudhatjátok a történetét. Remélem tetsze...