part 1

210 11 2
                                    

"Sinb bangun dah lambat ni nanti manager marah!!!"kata Sowon."Errkk...lambat lagi ni Sowon unnie.."kata sinb."APA!! Awal ...dah pukul 9:00 sdh ni!!"marah Sowon."Mwo!!".

Sinb terus lagi ke bilik air dan memakai baju."Sinb!!"kata manager."k..k..kenapa manager...."kata Sinb takut."Awak tau dah pukul berapa sekarang!!"marah manager."tidak tahu"jawab sinb"awak tau kita ada konsert sekarang tinggal 2 minit lagi kita ke sana"kata manager."kan unnie dah kata manager mesti marah"kata Sowon.

Selepas membuat konsert gfriend terus ke belakang pentas.mereka ternampak BTS iaitu musuh dorang dari sekolah menegah lagi
Mereka menjeling bts dan jalan sahaja.

Jungkook ternampak gfriend menjeling mereka."wei..korang nampak kah gfriend tu"kata jungkook sambil tunjuk gfriend."nampak.. Wae jungkook?"Tanya suga."kau tak perasan kah yg dorang tu musuh kita time skolah menegah"jawab jungkook"haaah...aku ingat time kita tuang air d baju dorang ...hahahaha lucu lah muka dorang"jawab namjoo."betullah..."serentak meraka jawab.

"Tapi..."kata V."tapi apa..V"tanya jin."tapi....dorang semakin cantik ,seksi dan cute korang tak perasanke"kata V.Mereka terus tengok gfriend Dari aaaaatas saaaampai bawah."betul juga kata V"kata bts."aku rasa a....a..aku dah jatuh cinta!!!"teriak jungkook.

SARANGHAE😘😘Where stories live. Discover now