"A....a..aku rasa aku dah jatuh cinta!!"teriak jungkook."mwo?!dengan siapa jungkook."kata suga..
"Nnt aku beritahu....jom kita blik dorm."jawab jungkook.
(Gfrieng part)
"Kenapa..dorang bts tu tunjuk kita sowon unnie"kata yerin"entalahkali dorang jeles sbb kita menang"kata yuju."aku tanya sowon unnie bukan kau."kata yerin.
"Sudah lah tu asik gaduh je"kata sowon."sowon unnie tengok dorang Tengok kita Dari aaaatas sampai baaawah"kata eunha."kan kita cantik and cute "kata sinb."betul juga"kata gfriend."aku rasa aku dah jatuh cinta"teriak jungkook.
"Umji Tengok si jungkook tu dia cakap dia dah jatuh cinta .... Tapi dengan siapa"kata eunha.
"Aku rasa dengan kau kot"kata umji.
"Ish...jangan merepeklah Kali dengan sinb sbb sinb cute and cantik daripada aku"kata eunha.(BTS part)
Sampai sahaja d dorm."siapa lah kau suka jungkook?"kata suga."korang nak tahu juga"kata junkook ,semua ahli bts mengaguk."kah aku beritahu siapa yang aku suka"kata jungkook dengan teruja."siapa kookie"kata jin."si.....eun....ha"jawab jungkook."hah!!!eunha"kata bts dengan serentak.banyak bts mengeluh..
"Bukan kau cakap si eunha dulu d sklah menegah dia gedik,nerd dan playgirl."kata namjoo.
"Itu dulu sekarang tidak"kata kookie.dengan yakinnya jungkook ckap.DLM hati suga 'Dari dulu sampai sekarqng dia x berubqh'...