Tom: Vážne nejdeš? Ja pôjdem inde a ty môžeš ísť a zabav sa. :)
Ja: No tak dobre. Ďakujem idem tam. ahoj
Vypla som konečne messenger a rozhodla sa ísť konečne zabaviť bez človeka o ktorého sa treba starať a poriadne sa vyskákať síce s niekym koho som kedysi mala viac než rada.Počkala som si na vlak spozorovala fellas a už sme len šli čarovným vlakom plným alkoholu a mladých ľudí, ktorý sa zrejme dnes večer poriadne sfetujú alebo si dopomôžu drogou, ale oni sa tešia, tešia sa na to, že do seba dajú jed. Tešia sa na ten uvoľňujúci pocit keď sa to spustí všetky tie euforie. Je to fascinujúce ako sú mladý ľudia sprostý, ale čo mám možno menej ako každý z nich ale uvedomujem si jedno, že nikdy nemôžem byť taká hlúpa a skončiť ako oni. Ja som sa tešila na hudbu vedela som, že budem mimo ale stále som sa tešila na hudbu nie na tieto veci. Prečo je z DnB feťácka záležitosť ? Proste je to hudba na inú psychiku a ľudia sú príliš sprostý aby pochopili hlbku tejto hudby a preto jedia horké tabletky a pijú rum, semtam si dajú ,menšiu čiaru , ale väčšinou pojedia veľa tabletiek. Je ťažké stretnúť triezveho človeka.
Vyšli sme z vlaku ako veľká kopa ľudí. Kopa, ktorá vyzerá rozprávkovo ružové vlasy,dredy, piercingy,tunely, tattovania. Tešila som sa prešli sme až ku klubu. Hudba,ľudia cez mesto sa tiahli rady skupiniek s množstvom rozličných odvetví DnB. Pred klubom boli rôzny ľudia vážni,harmonickí proste rôzny. Vošla som dnu zaplatila vstup, hudba bola skvela nálada magická a zboku Alexis už kupovala nintenda. No ja som sa netešila z nich ja som sa tešila z celej tej akcie. Zjedla som polku vypila celý džús a šla tancovať. Cítila som, že môžem lietať. Cítila som pod očami ťarchu drôg. Ale vedela som na čom som a vedela som si to zregulovať aby som nevyzerala moc zle. Ľudia si šli hudbu a ja tiež. Začali mi nášlapy a bolo mi hrozne zle chcela som nachvíľu vijsť, vzala som Alexis a šli sme von a predomnou Tom, nechápala som to celkom ma to nahnevalo pretože už teraz bol dosť pripitý. Tom rád oslavoval akcie v najväčších sračkách.
YOU ARE READING
Stále málo !
RandomAj ty si sa ocitla na dramke a nevedela si čo tam robíš ? Ano ? Tak práve toto je pre teba lebo viem možno kde si dnes a buď ťa odceńujem alebo ľutujem. Možno si sa na to vysrala ako ja a možno nie možno stále tancuješ pred ľavým reprákom s očami a...