13:00
Človek ktorý práve vstane po takejto ťažkej noci si najskôr skúša spomenúť čo sa stalo. Potom mu to všetko dôjde ako to prebiehalo a kto tam bol, niekedy sa pousmeje no občas sa stane, že sa chytá za hlavu a vraví si, že mal ostať radšej doma. Ja som bola po tejto noci rozhodnutá skončiť s Tomom celú tú hru na city a lásku, z mojej strany som sa snažila zabudnúť na Braňa z jeho strany, že má vôbec holku keď je taká nula. Tom bol nula.Jediné čo vedel je prefetovať celú noc ráno začať chľastať a celý deň stráviť v krčme. Nebol to typ človeka s ktorým by ste chceli stráviť zvyšok života, síce nosil na sebe dobré oblečenie, ale čo z toho keď večer smrdel jeho čerstvými grckami. Táto noc nebola ničím iná keď sa objavil snažila som sa tváriť nadšene čo som však vôbec nebola. Priviezol ho chalan, ktorý bol jeho sused. To som ale ešte nevedela, že tam je aj človek, ktorému priam vďačím za tento vzťah s Tomom toho tiež priviezol sused, ktorého meno som nepoznala no už vtedy som ho chcela zabiť. Bol to Braňo nemal tam čo robiť. Toto mala byť moja párty na ktorej som sa mala zabaviť! No namiesto toho som sa celú noc starala o "spiaceho" Toma, ktorý mi neskôr spravil hanbu vo vlaku domov. Čo asi očakávať od feťáka s ktorým idete dve hodiny vlakom? Tak ja vám to poviem, môžete čakať nadávky rôzneho druhu,šťuchance a smrad.
Tešila som sa, že aspoň nejakú dobu ho nemusím vidieť, počuť, cítiť. Okolo druhej som si zapla facebook čakalo ma milión správ no ja som nemala náladu ani na jedného z tých ľudí. Dnes bola ďalšia akcia v Orfeu. Celkom ma tam bralo bol tam Gleb, Fobia. Odrazu ma naplo na vracanie a rýchlo som utekala smer záchod. Vedela som, že dnes asi nikde nepôjdem Tomovi som to napísala a ľahla si do postele pozrela som sa von oknom a premýšľala či tento bezcenný život má vôbec zmysel. Aký je to život ráno vstať, vlastne nevstať keďže celú noc skáčeš na hudbu, ktorú miluješ a potom ráno sa ti už spať nechce keďže celú noc si bol ovplyvnený drogou, ktorá ťa nútila cítiť. Potom na obed ledva do seba niečo nahádzať po takej noci a večer znova párty. Možno som čakala od života čosi iné čosi čo ma nadchne čo mi dá zmysel šťastia. Možno som chcela vrátiť čas a zobudiť sa vedľa toho kto ma ničil niekoľko mesiacov vkuse a možno to takto malo byť. V týchto myšlienkach som zablúdila a zaspala..
19:00
Zobudila som sa vzala mobil do ruky a zistila že som celý deň prespala a kto by neprespal keby strávi niekoľko dní bez spánku. Pozrela som sa na mobil a písal mi človek ktorého som chcela zabiť tak veľmi až to bolelo. Volal sa John. Premýšľala som nad taktikou ako zabiť človeka, ale nakoniec som si povedala, že sedieť za neho nemá zmysel. Obzrela som si fotky a zistila som, že som ho pár krát videla na akcii na jednej mal šošovky.. Zavolala som ho nakoniec na cigu po celom dni by človek aj zapredal dušu za cigaretu. Sedela som na schodoch a čakala Johna až kým neprišiel na svojom aute. Hneď ako ku mne prišiel vyčítala som mu to najviac ako to šlo. Tešila som sa naozaj na tú akciu a nakoniec to všetko bolo v piči. Ale pravda bola, že on nevedel, že tam bude niekto kto by si rád užil túto akciu. Uznala som mu a on ma začal presviedčať nech s ním idem do Orfea na tú akciu. Vedela som že tam bude Tom , ale nakoniec som sa nehala presvedčiť na ďalšiu bezvýznamnú noc v mojom živote.
22:00
Vkročili sme do klubu a očami som hľadala Toma. Nevidela som ho nikde a tak som ostala pri Johnovi, ktorý bol zrejme rád. Obzrela som si prvý krát Johna poriadne mal ten najkrajší úsmev aký som kedy videla. Tie jamky v lícach vo mne urobili veľký otáznik. Sadli sme si do boxu a John mi doniesol džús. V tom som sa obzrela ani neviem prečo a videla som Toma objímať sa s dievčaťom. To dievča som poznala bola to taká miestna štetka, ktorá rada dá na party hocikde. Bola som rada, že konečne mám dôvod mať piči. Pozrela som sa na Johna on sa pozrel na mňa takým tým pohľadom : "A čo si od neho čakala ?" Mal pravdu. Potrebovala som sa prejsť vyšla som von a prechádzala som sa a premýšľala nad tým ako taká nula si ešte toto dovolí ?! Bolo to moc aj na mňa potrebujem teplo vonku mrzlo neviem čo som čakala keď je December. Vošla som nazad a šla k Johnovi uistiť sa či ma tu nezabudne.
3:00
Párty je v plnom prúde zabudla som na problémy dala som si zas tú horkú tabletku plnú sračiek cítila som to napätie ktoré sa púšťa ako euforia čo ťa zožerie. Skákala som na tú hudbu znova a znova zabúdala koľko je hodín.. Fajčila jednu od druhej.. Rutina takýchto akcii. Nakoniec prišla hodina odchodu. Mala som chuť sa poriadne z toho vyspať. Cesta prešla rýchlo poďakovala som sa za to že ma John zobral vošla domov vyzliekla zo seba všetko čo šlo okrem trička a nohavičiek. Ľahla som si do postele a snažila som sa zabudnúť. Na to všetko zlé.
YOU ARE READING
Stále málo !
NezařaditelnéAj ty si sa ocitla na dramke a nevedela si čo tam robíš ? Ano ? Tak práve toto je pre teba lebo viem možno kde si dnes a buď ťa odceńujem alebo ľutujem. Možno si sa na to vysrala ako ja a možno nie možno stále tancuješ pred ľavým reprákom s očami a...