Din prespectiva lui Alex
Am lasat-o pe micuța mea sa se odihneasca. Alerg din salon in salon si nu ii gasesc parintii.
- Ma scuzati!
- Poftim!
- Domna si domnul Popescu in ce salon sunt?
- Imi pare rau sa va spun, dar au fost dusi azi de dimineata la morga.
- Ce???
- Condoleante!
- Doamna, nu se poate...
- Pustiule, imi pare rau..
- Macar, ma duceti acolo, urgent?
- Oh..bine!Am urmat-o pe asistenta pana am ajuns unde erau dusi parintii iubitei mele.
- Bun, aveti 5 min!
- Bine..Ma apropii spre ei, desi nu erau reci, eu nici nu cred ca sunt morti.. Il sun pe unchiul meu care este un foarte bun chirurg, stabilit in Italia. Asa ca il apelez repede.
- Buna, unghiule, uite nu avem mult timp, pune un zbor de 2 pacienti urgent, fa-ti timp printre programari pt ei!
- Bine, nu-ti face griji.
- Unchiule, dar te rog fi serios, ca oamenii astia sunt parintii iubitei mele si nu mai au mult timp...
- Promit ca o sa fac tot ce pot!
- Multumesc!- Apel incheiat -
Ii iau cum pot pe un pat cu rotile pe parintii Andrei si ii duc la aeroportul privat al unchiului meu. In 20 min avionul a si decolat. Ma intorc inapoi la spital, o iau pe iubita mea ca a externat-o si bag viteza pana acasa. Sper sa reuseasca unchiul sa ii salveze si sa nu afle asistenta de ce am facut..
Din perspectiva Andrei
Stau in sufragerie cu iubitul meu pe canapea. Ma simt asa protejata si fericita.
- Iubitule cum erau parintii mei?
- Ăăă..
- Ce e?? Au murit???Nici bine nu am terminat sa spun fraza ca am inceput sa plang.
- Nu, nu, nu micuto! Uite o sa-ti povestesc tot!
- Bine..
- Asistenta i-a dus azi la morga, dar ei nu erau reci si nu pareau morti. Doctorii de aici nu isi dau silinta, asa ca unchiul meu e chirurg, in Italia si acum sunt acolo. Crede-ma o sa fie bine, unchiu' e super bun in ceea ce face si cand vine vorba de familie face totul!
- Dar imi e frica!
- Nu o sa-i pierzi!
- Mersi..ai facut atatea pt mine..cum as putea sa iti multumesc.
- Nu trebuie, doar sa ma iubesti, asta ar fi cel mai frumos lucru'.
- Te iubesc, Alex!
- Si eu, Andra!Ne-am luat in brate si am adormit pe canapeaua din sufragerie. Dupa 30 min ne trezim cu pufosenia mea Bubu peste noi! Saracutu' nu i-am mai acordat atentie.
- Bubu!!
- Ce caine dragut ai!
- Mersi!Maine e ziua mea de nastere, fac 16 ani. Abea astept. Am uitat sa va spun ca mai sunt 2 saptamani si intram in vacanta de vara.
- Iubito, ce iti doresti cel mai mult?
- Sa am o familie fericita!
- Si nu o ai?
- Daca ar fi parintii mei bine, ar fi..
- O sa fie!
- Bine, am sa gandesc pozitiv.
- Dar asa ce ti-ai mai dorii tu?
- Hmm, cred ca o iesire, o excursie ceva, imi e asa dor si am chef de explorat.
- Buna idee!
- Ce pui tu la cale?
- Nimiccc, uite-l pe Bubu ce dragut e si ce frumos e afara!Am inceput sa rad. Alex cred ca planuieste o iesire de ziua mea, dar e asa dragut cum schimba el subiectul, asa ca il las cu impresia ca eu nush nimic. A venit si seara. Eu si Alex mergem la mine in dormitor ne dam un sarut lung de "noapte buna" si adormim! Dupa cateva ore Alex si Bubu erau in fata patului meu cu coifuri de petrecere!
- La multi ani, iubito! Sa cresti mare si sanatoasa si iubitu' sa te iubeasca!
- Vaiiii, ce dragut sunteti, multumesc!Am inceput sa radem si am luat micul de jun la pat. Chiar ma simteam ca o printesa.
- E bun, iubito?
- Mhm! ( zic cu gura plina)
- Asta nu e tot, mai am o surpriza pt tine!
- Ce? Ce?
- O sa vezi, dar mai intai schimba-te!
- Bine!M-am schimbat repede si am fost legata la ochi de catre iubitul meu.
- Nu pot sa vad!
- Stiu! Te duc undeva, dar nu iti zic unde.Am pus boticul meu de mofturoasa, dar eu nu mai puteam de fericire.
- Hai, nu fi asa, o sa-ti placa iubire!
- Bine, bine!Dupa 1 ora si ceva, aud cum se opreste masina, eu adormisem pana atunci. Alex ma ajuta sa ma dau jos din masina si ma dezleaga la ochi.
- Wawww, iubireeee, deci nu pot sa cred!!!!!
- Iti place?
- Multt, e superb!!Hey! Oare unde a dus-o Alex pe Andra? Credeti ca parintii ei vor fi bine? Asta o sa aflati in capitolul 9. Va pup frumosilor :* ( si pt ca aceasta carte o citesc si baieti schimbam din " buburuzelor" in "frumosilor").
In poza este Andra la frumoasa varsta de 16 ani.
CITEȘTI
Întâmplător
Teen FictionAndra este o fata de 15 ani, foarte sufletista, dar de la o minciuna i se schimba viața complet. Ramane de vazut in privința acestui destin.