37..

286 27 0
                                    

Degenerált 🚽:Valóban? Nem kellett volna beleütnöd az orrod a másik dolgába!Talán nem kellett volna beleszeretned abba ami az enyém!

Kriszi💜:Abba amit elvesztettél? Igen,mond csak ki..elvesztetted álmaid nőjét elég paraszt módon...Ha csak ennyire tisztelted akkor nem hagytad volna ott hetekre tehetetlenül ...ha csak a szemébe mondtad volna akkor talán nem lett volna az!

Hisztis Ribi💙:Elég volt! Ne veszekedjetek már miattam mindig! Igen,kimondom.Én vagyok a sértett fél..Dominik elhúzott tőlem ,mit gondolt mégis mennyi idő kellett,hogy rájöjjek,hogy kamuzik nekem? Mindig is azt csinálta...

Kurvinca 💌:Várjatok,hozok popcornt😌

Bárány 🐑:Álljatok már le!Rosszabbak vagytok mint az óvodások..

Hisztis Ribi 💙:Tudod mi az óvodás lépés? Idegösszeroppanást kapni és tehetetlenül feküdni a kórházi ágyon miközben amúgy neked kellene gondozni a betegeket nem pedig téged! Napokon át sírni a pszichológusnak és a saját doktorod mondja neked,hogy kudarc vagy?Ez az ami óvodás! Tönkretenni egy embert úgy, hogy az öngyilkosság szélére álljon!

Hisztis Ribi 💙 elhagyta a beszélgetést.

Odett -Pszichológus

Pszichológus:Odett mit érzel most, pontosan?

Fábián Odett:Szánalmat, gyalázatot, kudarcot,mérhetetlen fájdalmat és csalódást.

Pszichológus:Azóta beszéltél a barátaiddal?

Fábián Odett:Nekem nincsenek barátaim. Dominikkal összesen egyszer de akkor is csoportbeszélgetésbe.

Pszichológus :Hogy bírod mindezt?

Fábián Odett:Sehogy.Nem bírom hanem elviselem.Próbálok rá nem figyelni de valahogy mindig itt kötök ki.

Pszichológus:Na és Németh Krisztiánhoz hogyan viszonyulsz?

Fábián Odett:Bízom benne de remélem,hogy nem fog ő is átcsapni.

Pszichológus :Figyeljen rám Odett. Elmondom magának őszintén, hogy javulást vettem észre.Már csak lézeng ebbe a világba és nem lázad.Azt ajánlom,hogy költözz el jó messzire ettől a helytől és barátkozz.Keress valakit akire mindig számíthatsz.

Fábián Odett:Elmegyek.

Badboys

Egomajom🙈:Tehát ez történt.


Cottongumi ♋:Ez a dráma senkinek sem tesz jót...térjetek észhez,hogy Odett nem egy játék!Ő egy bolondozós,kedves,vicces és határozott lány VOLT! És most? Most szó szerint megbolondult tőletek!Nem veszitek észre,hogy csak ártottok neki?

group✘ →FootballersTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon