Am trimis scrisori familiei mele și a Matildei. Au venit intr-un suflet și se pare că se înțeleg foarte bine. Asta ma bucura. Familia mea va rămâne aici că și familia Matildei pentru a o susține moral dar nu vor sta in casa noastră și vor sta doar o săptămână pentru că atât le permite timpul și bineînțeles serviciul. Căsătoria a fost frumoasă. Am invitat doar strictul necesar și petrecerea am facut-o acasă, cu familia. Ne-am simțit foarte bine. Dar, mâine dimineață plecam...Iar Matilda chiar daca se străduia să pară veselă și plină de viață, era foarte tristă și distrusă... Asta ma întristat și mă făcea să mă simt că un ratat...Dar, am încercat să o aduc înapoi în lumea fericirii și a hazului, lumea ei, lumea în care ea ma adus. Parintii ei au ieșit la o mica plimbare cu părinții mei să vadă turnul Eiffel și Sena pe timp de noapte. Noi doi am rămas singuri. Ne-au spus că nu vor mai veni aici, ci vor sta la fosta casă a părinților Matildei,pentru a ne lăsa putina intimitate. Am mers în camera noastră și ne-am așezat pe pat. Matilda s-a uitat la mine și a zâmbit. Doar că zâmbetul...I s-a transformat în tristețe și apoi plâns în hohote. Am luat-o în brațe și i-am așezat calul pe umărul meu. Plângea ca un copil. Mă gândeam că,, dacă aș muri, ar fi mult mai tristă și ce as face eu ar fi doar agravarea situației" așa că am jurat că voi face tot posibilul să rămân în viața. Când nu a mai plâns, și-a ridicat capul, s-a uitat in ochii mei și m-a sărutat. A fost un sărut lung de rams bun și după ce am terminat de sărutat mi-a șters lacrimile. Până atunci nu mi-am dat seama dar și eu plângeam. De ce lumea trebuie sa se omoare? Trebuie să murim pentru că niște oameni să fie împăcați că s-au răzbunat pe mii de oameni nevinovați, care stau departe de jocurile politice și totuși trebuie să murim. Trebuie să suferim noi, oameni tineri, nevinovați care ne putem vedea de viață liniștiti. Eu și Matilda ne-am dus în bucătărie și am băut niste vin. Am povestit total despre altceva, despre cum a fost la nunta, despre familia mea, despre a ei , despre doamna de la magazinul de pe colt și am ras de nasul ei. Lucruri copilărești care ne fac să ajutăm despre grijile noastre. Am mers în camera și ne-am dezbrăcat. Am făcut dragoste aproape toată noaptea. Doar pe la 5 am adormit până la 7 că sa ne trezim pentru că la 8 vine trenul. Ne-am trezit și am mers la gara. Matilda s-a ținut tare. Am sarutat-o și am mers spre tren, făcând cu mâna înapoi...
CITEȘTI
Roțile De Fier
AdventureÎn ,, Rotile de fier" este vorba despre un om care încearcă să supraviețuiască pe timpul Revoluției Industriale si nu numai, ci și în Marele Război.