Merhabalar bu kitapta bir baba ile çocuğun arasındaki bitmeyen sorunlar yer alıyor. Yaşanmış bir hikayedir umarım beğenirsiniz:)
Daha beş yaşındayım.
Bende diğer arkadaşlarım gibi dışarda oyun oynamak, özgürce koşmak eğlenmek istiyorum...
Fakat kendimi bildim bileli hapisanede babamla kalıyorum.Annem'i tanımadım hiç nerdedir ne yapar kim bilmiyorum.
Babamla 4 senedir hapishanede kalıyorum nedendir bilmiyorum babamda 9 senedir yatıyor hapishanede.Yarın çıkıyoruz bende herkes gibi oyun oynayacağım içim içme sığmıyordu.
Babamla hapishanenin kapısına geldik arkadaşlarımızla veda ettik ve gidiyorduk nereye bilmiyorum ama artık herşeyin güzel olacağına inanıyordum,
Bir eve girdik bana bu kadın senin annen dedi buda abin olacak it dedi
Çok şaşırdım yani ne yapacağımı bilmiyordum ne tepki vereceğimi bilmiyordum oysaki daha 10 yaşındaydım.Nasıl bir sınavdır bu,nasıl hayat bu gözlerim doldu ve annem olcak kadın koşarak geldi bana sarıldı.
İki ay oldu hala abime ısınamamıştım oda bana hiç konuşmazdık zaten doğru düzgün eve gelmezdi babamla çok kavga ederdi.
Ben dışarda oyun oynarken bir gurup çocuk gelir beni döver geri giderdi bir güzel dayak yerdim.
Yine öyle oldu ama abim gördü beni döverlerken geldi ayırdı ve beni kurtardı çok mutlu olmuştum ve abime çok ısınmıştım ama gün geçtikçe annem babamı anlatıyordu bana geceleri içki içer ve annemi dövermiş ve zaten bir gün yine eve sarhoş gelmiş ve annemi bıçaklamıştı annem de dayanamayıp babamı şikayet etmiş annem uzun süre yoğum bakımda kaldığından beni yanına almak istememiş ve zaten beni yanına alsa da aç kalacakmışız almamış beni yanına artık büyüdüğümü ve hayatın zorluklarını ve hayatı öğrenmenin vakti gelmiş.çocukluğunu yaşamamış biri ne kadar mutlu olsun ki ama annem ve abim için ayakta kalmalıydım. Bide abim var tabi abim uyuşturucu bağımlısı ama babam alıştırmış onu tüm hayatımızın bu kadar kötü olması babam yüzünden herşeyin sorumlusu o baba demek bile gelmiyor içimden ondan nefret ediyordum.
İş çıkışımda eve gidiyordum herkes bizim evin etrafında toplanmış ağlıyor
Hemen koştum ne olduğunu anlamak için annem ağlamaktan bayılmış idi. Abim babamla kavga etmiş babam evden çıktıktan sonra da intihar etmiş yaklaşık 70 tane karışık ilaç içmiş
Hemen hastaneye koştum içimden abim ölmemesi için dualar ediyordum ama bir yandan da babamı gördüğüm yerde öldürmek.
Hastaneye vardım abim durumunu sordum.İyiymiş ama bir hafta hastanede kalması gerekebilirmiş uyuşturucu bağımlısı olduğu için her gün titriyor ve terliyordu uyuşturucu nasıl birşey olduğunu bile bilmiyordum öğrendim abime yardım etmeliydim ama önce babam olacak o adam,hastaneden hızla çıktım ve deli gibi o adamı arıyordum eve gittim içiyordu yine mutfağa girdim ve bıçağı elime aldım öldürecektim ki bir kız kolumdan tuttu izin vermedi bıçağı elimden aldı ve gitti ne olduğunu anlamadım ama odaya girdim o adam'a şöyle söylemiştim
" Ailemden birinin kılına zarar gelirse önce seni sonra kendimi öldürürüm"demiştim kapıyı çarpıp çıktım. Ya annem nerdeydi hastaneye geri gitti abimin yanına annem baş ucunda onu izliyordu yanlarına gitti.