TEHLİKELİ BİR GECE

35 0 0
                                    

BÖLÜM ÜÇ

Okuldayım.

Herkes birden değişik geldi.O simsiyah hayattan buraya gelince böyle oldu.Jack'i yakaladım.'Ne işin vardı orada?' dedim.O ise, 'Mile'i merak ettim,kapısı açıktı.İçeri girdim kapısını kapattım.Sonrasını biliyorsun.' dedi.Neyse bu konuyu daha sonra ayrıntılı isterim çünkü olayın asıl yüzü böyle değil,biliyorum.

**

Eve geldim.Ama hiç Miley'in evine gidemem,okulda üç saat ard arda matematik işledik beynim sulandı.Başım ağrıyor.Uyuyayım biraz.

**

İki saat sonra uyandım,tanımadığım insanların evindeydim.'Ne oluyor burada,niçin buradayım?!!'  diye bağırdım,aldığım cevap beni şoka uğrattı.Evimde yangın çıkmış !Ev de fena kokuyormuş,beni almışlar.Ama fazla zarar görmemiş çok şükür.Eve gitmek istiyorum.Operasyonum var benim abi desem yalnış anlar,ne desem ki?Kalmaktan başka çare yok.Yarın evime gideceğim ama.

**ERTESİ GÜN

Evimdeyim.Evime hiçbir şey olmamış,mutfak dışında.Mutfağı daha sonra yaptırırım.Neyseişimdi operasyona devam

**

Miley'in evinde gizlendim.Adamlar gelene kadar orda kalacağım.Ama fazla uzun sürmez.Umarım.Yeni farkediyorum,adamlar zaten evdeymiş,inanmıyorum.Nasıl onlara görünmedim  ki?

Neyse,bir tanesi buraya doğru geliyor,evi tarıyorlar.Buraya kadar geldi,ben kutunun içindeydim,adamı silahla vurdum.Öetikleri de tekmelerimle alt ettim.Bir tanesi kaçtı,ama onu bırakmayacağım.Geriye kalan adamların eşyalarını topladıktan hemen sonra adamı takip etmeye başladım.Ona yetiştim,adamı kapşonundan tutup bıçakla tehdit ettim.'Miley nerede?!' dedim.'Zaten Miley'i tutacak kimse kalmadı sayende!Of takip et beni.' dedi.Takip ediyordum ki,silahlı çatışma çıktı,çocuk yaralandı,hastanedye yetiştirdim ama kafadan alınan darbeden sağ çıkacağını sanmam.Geriye kalan eşyaları alıpğ eve gittim.

**

Çocuğa gerek kalmadı!Aldığım eşyaları tarayınca Miley'in nerede olduğu ortaya çıktı.Ama oralar biraz 'gangster' sokaklar,dikkatli olmalıyım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKELİ BİR GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin