Capitolul 1
- Domnisoara Pierce, sunteti insarcinata!
Nu poate fi adevarat. Viata mea o sa devina foarte nasoala daca ce a spus doctorita este real. Adica...pe bune eu si cu Harry sa devenim parinti? Asta-i o gluma, nu? El este plecat aproape tot timpul in turnee si in plus suntem frati. Noi doi cu un copil este ca si cand ai spune ca doi nebuni au conceput un bebelus.
- Poftim?, intreb ca sa ma asigur ca nu am auzit eu gresit.
- O sa aveti un copil. Felicitari!
Felicitari pe naiba! O sa am un bebe cu Harry. Viata mea nu o sa mai fie niciodata cum a fost. Mama si tata o sa ne omoare in bataie cand o sa afle ca cei doi fii ai lor au foacut sex si acum "ingerasul" lor este gravida cu fratele ei. Oh, la naiba! De ce am facut-o cu el?
*Flashback*
- Nu ati vrea sa jucam un pic mai dur?, intreaba Liam cu un zambet pervers.
Doar nu se gandeste la...Jur ca te omor Liam daca o sa spui ce cred eu.
- Nu v-ati prins inca? Doi dintre noi au castigat pariul iar aceia trebuie sa fie fata si baiat ca sa faca sex timp de 15 minute.
Nu,nu, nu! O sa te omor in bataie Liam. Jur! Si sti de ce? Deoarece eu am castigat. Nu vreau sa-mi pierd virginitatea dar nici nu vreau sa par timida...deci cine este norocosul?
- Cine este fata care o sa faca sex cu mine? Exact, eu sunt castigatorul! Bianca, Rose....
- E-eu! , spun acest cuvant aproape soptit.
Toti se uita la mine si incep sa rada. De ce sunt asa de veseli? Hey! Nu-I nimic amuzant.
- Fiti atenti aici! Doi frati o sa faca dragoste in casa aceasta. Iar fata asta *si arata cu degetul spre mine* o sa-si piarda virginitatea. Ha-ha-ha!
Nu-mi place ce a spus Louis. Chiar ma enerveaza. Eu nu sunt timida...sunt doar baietoasa. Dar o s-o fac cu fratele meu vitreg noaptea asta. Chiar o s-o fac!
- Nu o sa-mi pierd noaptea asta virginitatea. Si sti de ce? Pentru ca nu sunt virgina. Acum sa vedem cine mai rade. Oh, Harry vi sus sa o facem?, intreb cu o privire perversa dar in aceasi timp se putea vedea foarte usor ca am foarte multe emotii.
- Esti nebuna? Tu este surioara mea. Ce naiba ai? Hmm...febra? Poate esti racita si nu mai gandesti lucid.
Imi pune mana pe frunte si observa ca nu am temperatura. Il iau de mana si il trag dupa mine pana in dormitorul lui deoarece aici trebuie sa aiba si prezervative. Incui usa si il imping in pat sarutandu-l pasional.
- Katherin nu este bine ce facem. Suntem frati!, spune el intrerupand sarutul.
- Ba nu suntem . Tu sti foarte bine ca mama mea s-a casatorit cu tatal tau dupa ce al meu a parasite-o. Haide sa o facem! Oricum ce s-ar putea intampla? Sa raman insarcinata? Harry, te rog!
Fara sa ma spuna nimic ma saruta dar in acelasi timp isi da bluza jos lasand sa se vada un abdomen perfect. Ah! Vreau sa fie al meu acum. Dupa putin timp amandoi ramanem goli goluti, Harry penetrandu-ma cat de tare putea ca sa ma dezvirgineze....si-a dat seama ca el este primul barbat din viata mea.
*End flashback*
- Multumesc!, ii spun doctoritei cu o privire trista iesind din cabinet.
Of! De ce tocmai mie mi s-a intamplat asta? Harry nu o sa fie de accord sa pastrez sarcina. Prea multe probleme pentru o pustoaica de 14 ani si jumatate. Dar vreau sa o pastrez pentru ca copilul nu are nicio vina. Acest bebelus in formare din pantecul meu o sa se nasca. Promit!
Fara sa-mi dau seama deja eram la usa vilei in care locuiesc alaturi de baieti si parinti. Intru in casa cu plicul de ecografii si analize in mana. Trebuie sa-l pun undeva in siguranta. Dar unde? Hmm...in camera mea nimeni nu umbla printre carti, nu? Exact! Am gasit locul. Bravo mie! Dupa ce am ajuns in dormitor deschid plicul si ma uit la ecografii si analize. Se pare ca sunt in a 6 saptamana. O luna si doua saptamani! Deocamdata pot sa-mi ascund burta. Dar la 5 luni ce o sa le spun? Ca m-am ingrasat asa pur si simplu? Of! Nu va merge. Odata si odata tot vor afla. Iar el, cel mai bun prieten al meu, fratele meu si tatal copilului meu ce va zice? La naiba! O sa reactioneze a dracu de urat. Sunt sigura. La usa se aude o ciocanitura asa ca pun plicul sub perna dupa care ii spun "intra." Este el, este Harry.
CITEȘTI
Pregnant with my brother - One direction
Teen FictionPrieteni buni in copilarie, in prezent cei mai buni prieteni. Cei doi se inteleg destul de bine din simplul motiv ca ea este mai baietoasa. Dintotdeauna a fost asa! Dar intr-o seara totul se schimba: ea ramane gravida, el o priveste cu alti ochi...