--Reggel
Reggel arra keltem , hogy Hunter pakol .
-hova pakolsz ?
-a randinkra ... egy egész nap kettesben
-huuuu és hova megyünk
-titok
-de azért mond meg hogy mire számíthatok , hogy milyen ruhát vegyek fel
-egy egyszerűt
-naaa jó ... mikor indulunk ?
-mindjárt
-mi ???-keltem fel gyorsan az ágyról és a fürdőbe mentem elvégezni a reggeli rutint.Ezt a szettet választottam :
Már a kocsiban ülünk.Nem tudom hova megyünk de nagyon izgulok .
**Hunter szemszöge**
Remélem fog tetszeni Amynek a hotel . Különleges programot tervezek.Meg érkeztünk a hotelbe. Ki szálltunk .
-gyere -mondtam Amynek
-oké -felmentünk a lifttel -Hunter ez egy nászutas lakosztály !
-a legjobb -mentünk be
-huh ez tényleg gyönyörű
-örülök hogy tetszik- öleltem meg majd megcsókoltam . -naaa megyünk palacsintázni ?
-persze , de előbb ellen őriznünk kell hogy követettek e a paparadzik -nézett ki az ablakon
-nyugi intéztem álruhát -nyújtottam át egy kalapot és egy szemüveget -akkor indulhatunk?
-igen -csókolt meg , megfogta a kezem és indultunk.
Mindent nagyon pontosan elterveztem. Palacsintázás után egy békés séta a közeli parkban , egy gyönyörű szökőkútnál . Csináltunk pár selfiet a palacsintázóban is . Indulunk a parkba.
-indulhatunk
-most hova megyünk?
-a randi 2. helyszínére ... egy séta a parkban
-huuuh menjünk -békésen sétálunk egymás kezét fogva .De fel ismertek minket , vissza megyünk a hotelbe így szinte mindent le mondhatok.
-nyugi Hunter az a fő hogy együtt vagyunk -csókolt meg -és azt hallottam hogy a hotelben is vannak szuper dolgok például lemehetnénk bólingozni
-oké -le mentünk bólingozni , Amy 5-4 re nyert .Bólingozás után elmentünk ebédelni , bár a paparadzik elsúrták az eltervezett napot , azt hiszem itt jobban éreztem magam . Fenn vagyunk a szobánkba .
-naaaa mit csináljunk ?-kérdezte Amy
-gyere ide-hívtam az erkélyre , gyönyörű .
-gyönyörű kilátás
-háát nem csak az gyönyörű -bókoltam
-tudom -célzott rám , nem bírom ki , neki estem gyönyörű ajkának , fel emeltem be vittem és a falhoz támasztottam , le vettem a pólóját és az ágyra fektettem .**Amy szemszöge**
Igaz ez egy romantikus , csendes hely , ahol csak ketten vagyunk és nem zavarhat senki , én félek és nem akarom , de Huntert sem akarom meg bántani , ha pedig bele megyek, huh ez most nagyon nehéz helyzet , mit tegyek . Le vettem én is a pólóját , de meg érezte rajtam hogy feszült vagyok.
-Amy mi a baj -feküdt le mellém
-semmi
-Amy mond el , meg értem , hidd el , meg beszéljük , tu-tudod hohy bármit elmondhatsz
-nem tudom
-n-nem bízol meg bennem - ült fel
-de én tökéletesen megbízom benned de ez ... ez komplikált
-időnk az van -mondta idegesen
-Hunter ... én... én szűz vagyok
-ez szuper -kezdett nevetni
-mi ? de miért ?
-mert én lehetek az 1. -nevetett fel perverzen
-huh te nagyon bele éled magad
-nézd egyszer úgy is túl kell esned rajta ...persze meg értem ha inkább mással ...tennéd meg
-Hunter Rowland most fejezd be ezeket a hülyeségeket , én ... csak veled akarom csak nem tudom mikor .
-például most -mászott rám , és elkezdett csókolgattni . Le vette a nadrágom , Úgy gondolom , meg próbálom , ezért én le vettem az övét .
Figyelem !!! 18+ os rész következik . Nem múszály el olvasni , aki el olvassa annak rem tetszik mivel először írok ilyet .Ki csatolta a melltartóm és le vette , majd elkezdett apró puszikat adni a nyakamra , egyre lejjebb ment ,a hasamnál meg állt és le húzta a bugyim én be takartam magunkat , majd le vette a boxerét , óvatosan belém mászott , megszorítottam a takarót , egy kicsit fájt .
-jól vagy ?-kérdezte félve
-i-gen -nyögtem ki , elkezdte húzogatni lassan kezdte majd egyre gyorsabb lett , harabdáltam az ajkam így próbálom vissza tartani nyögéseimet , de a szoba így ig megtelt nyögéseinkel , nyakához hajoltam és szívni kezdtem , a piros folt helyérre apró puszikat nyomtam , érzem a hasamban azt az érzést , bele martam Hunter hátába , már a mámor határán vagyok , és beléptem , egy sóhajjal jeleztem , még lökött rajtam kettőt és mellém feküdt .
-jól vagy ? -kérdezte lihegve
-azt hiszem - próbáltam kontrollálni légzésem , hogy ne jöjjön rám roham , fel vettem bugyim és Hunter boxerét a földről ,oda nyújtottam neki és a takaró alatt fel húztuk . Be kell mennem a fürdőbe hogy be vegyem a fogamzás gátlóm és azt hiszem aszmás rohamom lesz ezért viszem a pipámat is , ki szálltam az ágyból fel vettem egy pólót és a táskámmal a fürdő felé indultam .
-Amy jól vagy ?-kérdezte félve Hunter
-persze
-biztos
-igen - be vettem a tablettát és a földre ültem a pipámat keresem , de a roham előbb jött , levegőért kapkodva keresem a pipám , de Hunter meghallotta
-Amy biztos jól vagy , be menjek
-nem kell - nyögtem ki
-Amy !!! - megtaláltam a pipám és még mi ellőtt Hunter be jött volna el is raktam , így nem tutta meg , nem akarom mondani neki mivel már ki nőttem , de a túlhajtástól elő jött egy roham ezért magamnál tartok egy pipát ha kell , ezért sem akartam meg tenni , még most is vannak kétségeim ezzel kapcsolatban de Hunter boldog .
-jól vagy , állj fel -húzott fel
-igen persze -észre vettem a válán a karmolásom .
-nagyon fáj -kérdeztem aggódóan
-mi?? dehogy
-sajnálom
-nem ... nem kell
-de miattam van
-de miattad volt ez életem legjobb napja -csókolt meg, a nyakába ugrottam és meg öleltem .
Sziasztok ez a rész most hosszú lett de rem tetszik , egész nap ezt írtam .
Puszi<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Baby , There's Nothing Holdin' Me Back
Подростковая литератураAmy és Suni az új Stárok egy kiadóban van a Magcon bandával .A producer úgy gondolja a Macon fiúk nem elég komojak ezért a 2 lányal kell 1 hetet 1 Villában tölteniük Az 1 hetet sokat húzogassák . Így sok idejük van a pihenésre . Idő közben...