ÖNBİLGİ

13 3 0
                                    

Merhabalar herkese! Bilimkurgu yazıyoruz bu sefer ve bambaşka bir serüvenin içine giriyoruz. Evren Enyeni 2017 yılında sıradan bir yaşamı olan 26 yaşında evrenin çalışma prensibini,uzay zamanın madde ile olan ilişkisini araştıran bir fizikçidir.Yazdığı makalelerle genç yaşına rağmen bir çok bilim insanına ışık tutmuştur.Üzerine çalıştığı zamanın boyutlandırılabilirliği tezi için bir akşam evine geldiğinde bir not bulur."Elimi tut büyük anne." Önce bu notu önemsemez.Evine girip çıkan çokça arkadaşı olduğundan onlardan birinin yazmış olması gayet olağandır.Fakat gün ilerledikçe gazetelerde işaretlenmiş harfler,kelimeler ve bu durumun sürekli devam ediyor olması Evren'de farklı bir şey uyandırır. Bunun üzerine de gider ve dünya dışı canlıların kendisiyle iletişim kuruyor olabileceği fikri Evren'i tutar. Peki ya neden bunu Evren'le yapıyorlardı ? Bir yada birden fazla topluluk, ülke, kabile miydi? Daha da doğru olan soru bunu nasıl yapıyorlardı ? Belki de yıllardır üzerinde çalıştığı zamanın boyutlandırılabilirliği çalışmasını aydınlatacak tüm bilim dünyasına asırlar sonra yeni bir bakış açısı yaratacaktı. Bir gece zamanın gerçekten bizim algılayabileceğimiz 3 boyutlu bir ortamda indirgenmiş olsa başka boyuttan canlılar ya da geçmiş veya gelecek zamandaki insanların birbirleriyle iletişim kurabileceğini fikrin inandırdı kendini.Kendisine notlar yazan birisiydi ya 6,7 veya daha üst boyutlu varlıklar ya gelecekten zamanın şifresini çözmüş birileri ya da başka galaksiden, evrenden iletişim kurmaya çalışan altı gözlü 8 metre boyunda canlılar, ya da bitki formunda kendini geliştirmiş beyni olan süper fotosentetikler! Kim bilebilirdi!

Evren ile birlikte tüm bildiklerinizi unutun! Zamanın şifresini çözün!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beşinci Boyuttaki Sırrı ÇÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin