İşte buradayım, herşeye inat yaşamaya çalışıyorum. Tabi sen bunun farkında değilsin, sana yansıtmıyorum. Dışarıdan bakınca mutlu neşeli biri olarak görüyorsun sen beni, bu kız ne kadar enerji dolu böyle, diye düşünüyorsun. Olması gereken de bu zaten, böyle yaşamaya mahkûmum ben.
Hayatta hiç kimsenin en değerlisi olamamak nasıl bi duygu biliyor musun? Böyle çok acıkmışsında ağzına acı acı otlar doldurmuşlar sanki. Başka yiyecek bir şey yok, yanı seçme şansın yok. Hiç kimsenin haber de yok bundan ama, kan kusup kızılcık şerbeti içtim demek aslında.
Kimse samimi gelmez ama sende herkes gibi samimi rolü yaparsın, eşitlenir herşey. Eşitleyemeyeceğin şeylerde vardır tabi, mesela o üzülünce sevgilisine sarılır, sen duvarlara. O arkadaşının koynunda ağlar birileri sakinleştirir onu, sen herkes uyuyunca yatağında ağlar yastığına sarılırsın.
Hayatta sahip olabileceğin en iyi şey ne biliyor musun? Hadi dur burada ve cevap ver kendince, cevap vermeden okuma diğer satırları. Aklından cevaplar geçiyor şimdi, sevgili anne baba sağlık ve daha neler neler. Ama cevap bunların hiçbiri değil.
GİTMEYEN .
EVET CEVAP GİTMEYEN.
gitmeyen her şey değerlidir hayatında, eğer sağlıklıysa bu soruya sağlık dersin, sevgilin önemliyse senin için cevabın o olur.
Ama biliyor musun? Giden de hemen kendine yeni birisini bulur.
Sen öylece kalırsın ama terkeden boş kalmaz, âdil mi sence bu? Bence değil, kime sorsan âdil değil ama hayat bize böyle oynuyor işte ne yapacaksın.
Senin yakının ölür, aynı anda başka bir yerde bi bebek doğar.
Sevgilin seni terkeder, kafa dinlemek için arkadaşlarınla bi cafeye gidersin, orada bir evlenme teklifi olur.
Baban sana bir tokat atar odana sığınırsın, aynı anda bi başka kız babasının kollarına atar kendini.
Yazsan böyle yazılacak çok şey var. Ama bence bu kadar yeterli. Anladın çünkü sen ne demek istediğimi.
Bu arada senden benim için minik bir şey isteyeceğim.
Hayatında gitmeyen birileri varsa şuan, onlara sıkı sıkı sarıl. Yarın uyandığında yanında olmayabilirler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçte Kopan Fırtınalar
RandomBelki bana mesaj atan bi kullanıcının mesajını paylaşacağım seninle, belki de kendi hislerimi. Sen hangisi olduğunu bilmeden de olur, anlaman ve aynı duyguları paylaşmanın yeterli. Oku diye bi dayatma yapmıyorum, iç sesini dinle. Okumak istiyorsan a...