4.

1.6K 100 4
                                    

Crrr
Achh...budík ako ja to stvorenie neznášam. Neochotne som vstala.
Obliekla som si čierne roztrhané rifle, čierne tričko s číslo 38 na chrbte a zavŕšila som to bundou( z dnuka zateplená a z vonku kockovaná), vlasy som si nechala rozpustené. Žehliť som ich nemusele keďže vydržali ešte zo včera. Zavŕšila som to čiernou pletenou čiapkou MTV (Music Television-hudobná stanica). Na nohy som si obula biele Nike botasky. Pred domom ma už v aute čakala Libby. Rýchlo som schytila tašku a brala schody po dvoch.  Neraňajkujem.
Pozdravila som Libby a sadla si na sedadlo spolujazca.

***
Ceste do školy trvala asi 10 minút. Vystupila som z auta keď na mňa Libby ešte zakričala.
"Ahoj drž sa....poobede pôjdeš pešo, nestrať sa!"
Dala som si do uší slúchadlá a vošla do budovy.
Každý pozeral na mňa ako na debila. Nikto nevidel ešte dievča co vyzerá ako chlapec??...to akože fakt??...kde som to preboha!!!
V tom dom ňa niekto vrazil.
Bol to chlapec.
"Ou prepáč nechcel som...si tu nová??"
"Áno som...som Mia a ty?"
"Martinus ukážem ti riaditeľňu??"
"Áno"
Bol celkom pekný. Ukázal mi tú miestnosť a odišiel.
Zaklopala som. Otvorila mi sympatická mladá pani.
"Dobrý deň...som tu nová a potrebujem rozvrh"
"Dobre poď ďalej." povedala milím hlasom. Zaviedla ma ku ďalším dverám a otvorila ich. Podala riaditeľke nejake papiere a nechala ma tam.

"Ahoj ty budeš asi Mia Benethová však?"
"Áno" povedala som
"Vítam ťa v našej škole...." keď dokončila svoj monológ vybrala  z tých papierov môj rozvrh, kód a číslo skrinky.
"Nech sa ti darí." popriala mi

***
Podľa rozvrhu som zistila že som v triede 3.O.
Achh..to som dopadla....
Zaklopala som a vošla do triedy...
"Dobrý deň som tu nová..."
"Aha áno viem...predstav sa nám."
"Takže som Mia Benethová, mám 14 rokov, pochadzam zo Slovenska. Prestahovala som sa sem za otcom. Rada spievam, tancujm a počúvam hudbu. Neučím sa dobre takže nečakajte odo mňa nejaké zázraky." skončila som
"Dobre Mia...voľné miesto je pri Marcusovi a Martinusovi ale keďže sa neučíš dobre tak si sadni ku Marcusovi"
Rozhliadla som sa a uvidela Martinusa...aha takže ten druhý.
Sadla som si a vybrala učebnice.
Ten chlapec sa mi prihovoril:
"Ahoj son Marcus Gunnarsen, som ten spevák a Tinus je môj brat"
"Ja som Mia....a nwm kto si sorry...a ked myslíš tých Marcus & Martinus tak to určite....neverím..ja som od nich spievala pesničku na vystúpení. Bola dobrá"
"Ty??...na tom vystúpení umeleckej školy...ty si to dievča ktoré sme si vybrali?? Aby zaspievala našu pieseň a aby nas poznali aj na SK??"
"Po prvé asi ťažko lebo zamnou nikto nebol...po druhé neverím lebo ty a tvoj brat nieste oni"
"Tak za prvé nám poslali nahrávky hlasu a po druhé ti ukážem video ked chceš a po trietie si spievala BAE...je tak??"
"AAaano...ale to nič neznamená"
"Dobre ako chceš...poobede pojdeme ku mne domov a uvidíme"
"Platí"

***
Zvyšok vyučovania prebehol rýchlo. Učivo je ťažké ale sú tu celkom ok učitelia.

Teraz stojím v rade na obed. Je to nejaka gebuzina. No nie je "nad školské obedy" v jedálni.
Dobre. Už mám tu somarinu na tanieri. Idem si sadnúť dozadu za prázdny stôl.
Prehrabujem sa v tom. Chutí to horšie ako to vyzerá...
Niekto si sadne vedľa mňa z oboch strán (  dvaja ľudia). Pozriem sa. Samozrejme Mrcus a Martinus. Kto iný.
"To si akože chcela jesť sama??" opýta sa Marcus
"Nie...ja to nejem." poviem "ale keď už mám spoločnosť"
"Dobre robíš...tomu čo hovoria jedlo je odporné." konečne sa ozval aj Martinus
"Mám nápad!!" vyhŕkne Marcus
"No daj...máme sa báť?" opýta sa Martinus
"Nie..poďme sa najesť do pizzerie!"
"Ok" povieme s Tinusom dvojhlasne

***
Sedime v pizeerii. Každý z nás si objednal jednu pizzu pre sebea.
Ja: ananasovú
Marcus: šunkovú
Martinus: kukuricovú

"Mia?" spýta sa Marcus. Čo asi chce.
"Hmm"
"Kde bývaš??" ach...keby som ja vedela
"Neviem...ale vedľa nás sú susedia čo majú na dvore veľký bazén a trampolínu." poviem hneď. Viem že veľa ľudí má trampolínu no ale tak sorry.
"Aha..." dokončí smutne Marcus
"A neboli ste včera u nich na návštevu??" skade on to vie??
"Áno" poviem...bojím sa čo ho napadne...
"Marcuuus..ona býva vedľa!" povedal Martinus a začal sa smiať
Zrazu k nám pribehli nejaké dievčatá.  Chcecil sa s nimi fotiť. Najprv mi napadlo že sú pekný, čo aj sú. No ale potom mi to doplo...Marcus hovoril celí ten čas pravdu...
Hneď som si ich išla vygoogliť. Klikla som na obrazky, napísala Marcus a Martinus.
Preboha...pedomonou sedí dvojica najpopulárnejších chlapcov...
Ihneď som si išla ba youtube pozrieť video...dala slúchadlá.
Ako prvú som si pozrela: Na na na
Spievali tam po Nórsky.
Ako druhú: Together
Ta bola po Anglicky. Bola nádherná.
Ďalšie som už nestihla, lebo dievčatá odišli.
"Nehovoril som ti pravdu??" opýta sa Marcus s úsmevom
"A-áno" odpoviem neisto
"No tak poďmee" povedal znudený Martinus " keď ešte prídu nejaké dievčatá mňa asi porazí!"
Ja Marcusom sme sa zasmiali.
"Dobre poďme" povedala som.
Išla som zaplatiť svoju pizzu, keď ma dobehol Marcus so slovami: keď musím platiť za brata...tak prečo nie aj za teba??.

***
Cesta domov ubehla rýchlo.  Smiali sme sa ako zmyslov zbavený. Chlpcom som musela dať svoje veci aby ich nikto nespoznal.
Marcusovi: svoju kockovaná bundu a tašku, a aby mi nebola zima mi dal svoju koženku.
Martinus: tomu som dala svoju čiapku, ako mi bude chýbať. On mi dal svoju šiltovku s nápisom: M&M.
Ach prečo jaaa....
Pozvali ma k sebe domov. Ale že si mám zájsť po plavky domov. Tak som aj urobila.
Mali sme sa stretnúť u nich doma za 15min. Vraj musia upratať...ha ha

M&MWhere stories live. Discover now