LANET OLASI TOPUKLU AYAKKABILAR

9.2K 224 14
                                    

TAYLOR MOMSEN - JUST TONIGHT

KELLY CLARKSON - BECAUSE OF YOU

Hazırlandım. En yakın arkadaşlarımla her zaman gittiğimiz bara gidecektik. Telefonum çaldı arayan Adaydı.

+Efendim canım
-Nerdesin seen? (arkadan mira'nın hayvan çabuk diye bağırdığını duydum.)
+Hemen çıkıyorum diyip telefonu kapattım.
Bir dakika ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Adım simay 18 yaşındayım. İzmirde en yakın arkadaşlarımla oturuyorum. ( Ada sevgilisiyle oturuyor hayvan sattı bizi.) Hep birlikte aynı üniversiteyi kazandık ve İzmir'e taşındık. Yaz tatilinde olmanın verdiği rahatlıkla bar bar geziyoruz. Arabaya binip Miraların yanına gittim. Beni bekliyorlardı. Ada sevgilisini öpüp yanımıza geldi. Mirayla uzun süredir sap takılıyoruz. Hepimizin üzerinde seksi kıyafetler vardı. Altımda deri mini etek üzerimde ise askılı bady vardı. Mira ise kırmızı mini bir elbise giydi. Adanın sevgilisi kısa giymesine izin vermediği halde Ada hepimizden kısa giydi. Üzerine tamamen yapışan siyah deri çok mini elbise giydi. Hepimiz hafif makyajlarımızı yaptıktan sonra arabaya bindik. Bara ilerlerken Ada arabamdaki müzikleri kurcalayıp duruyordu. Mirayla başımız ağırmaya başladı. İkimiz birden aynı anda "kes şunu" diye bağırdık. Sonunda Birdy'nin All you never say şarkısına karar verdi. Ve şarkıya eşlik etmeye başladı. Sesi ciddi anlamda berbattı. Barın önünde yakın arkadaşlarımız Ayaz ve Mert bizi bekliyorlardı. İçeri girdiğimizde etrafta çok seksi erkekler vardı ama gözüme sadece birisi takılmıştı. Çocuktan gözümü alamayarak Adanın yanına gittim. Ada erkeklere bakamadığı için kendisini içkiye verdi. Bir müddet sonra kızlarla götü başı dağıttık tabi. Mira gördüğü her erkeğe yavşamaya başladı. Onu durdurmaya çalışırken Adayı sahnede gördüm. Hem şarkı söyleyip hem striptiz yapıyordu. Onu durdurmak için Ayazı yolladım. Ben ise hâla çocukla bakışıyordum. Tek istediğim çocuğun yanıma gelmesiydi. Aynı zamanda sarhoş olduğum için yanlış birşey söylerim diye korkuyordum. Kızların yanına giderken ayağım takıldı ve tökezledim. O sıra da biri beni kolumdan yakaladı. Harika fiziği ve gözleriyle bakıştığım çocuk şuan yanımdaydı.

+İyi misin?
-Lanet topuklu ayakkabılar kusura bakma
+Önemli değil. Dikkat etsen iyi olur dediğinde gülümsedim. Konuşmaya başlamıştık ki Adanın yine sahnede olduğunu gördüm. "kahretsin gitmeliyim" dediğimde çocuk telefonunu elime verip "lütfen sakar" diyerek gülümsedi. Ben numaramı yazıp Adanın yanına gittim. Miraya baktığımda çocuğun birini çılgınca öptüğünü gördüm. Hemen kolundan tutup ikisini de yanıma aldığımda Ayaz ve Mertin yanlarında kızlarla çıktıklarını gördüm. Bize bakıp el salladıktan sonra çıktılar. Çok sarhoştuk ve başım dönüyordu. Sadece düşmek üzere olduğumu hatırlıyorum...

GEL, GİTME, DEFOL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin