Gözlerimi yavaşça açtım ve farklı bir evde olduğumu fark ettim. Gözlerim hemen Simay ve Mirayı aradı. Nerdeydik? Miranın uykusunda kendi kendine konuştuğunu duydum. Hemen Mirayı uyandırdığımda kalktı ve "nerdeyiz lan biz?" diye bağırdı. Sanki ben hergün başka birinin evinde uyanıyormuşcasına "bilmem ama Simay yok." dedim rahat bi şekilde. Telefonuma yöneldiğimde Berkin 68 kere aradığını ve 35 mesaj attığını gördüm. Çok merak etmişti ama bilmediğim bi evde olduğumu söyleyemeyeceğim için "Simaylardayım sevgilim" dedim. İlk defa ona karşı bu kadar rahat yalan söylemiştim fakat yemedi. "oraya da gittim yoksunuz nerdesiniz diye kükredi. Telefonumun şarjı bitmiş gibi yapıp suratın kapattıkgan sonra telefoni komple kapadım. Mira şaşkın gözlerle beni izliyordu. Aşağıdan kırılma sesleri gelince hemen kapıya çıktık. Simayda yan odadan çıkmıştı ve üzerinde sadece beyaz bir erkek tişörtü vardı. Mira bana bağırdığı gibi Simaya da bağırarak "nerdeyiz lan" dedi. Şaşkın bir şekilde bize bakan Simay kekeleyerek "bi-bi-bilmiyorum" dedi. Hızlıca aşağıya indiğimizde mutfakta seksi bir biscolata erkeği duruyordu. Simay yanımıza gelerek " bi çocuk dün gece barda bakıştığım çocuk" dedi. İyice kızmıştım. Çocuğun bana çok dik baktığını fark edince üzerime baktım. Vücuduma yapışan deri elbisem tamamen yukarı çıkmıştı. Kendime çeki düzen verdikten sonra çocuk Simayı öpüp "günaydın canım" dedi. Mira şoktaydı, Simayda öyle. Tam biz bu şoku atlatmaya başlamışken kapı çaldı ve içeri iki çocuk girdi. Birisi sarışın ve mavi gözlüydü. Oldukça seksiydi. Bir an Berk i unutup çocuğu uzun uzun kesmiştim. Miraya baktığımda öbür çocuğu bakışlarıyla soymuştu bile. Üçünün de adını bilmiyorduk. Sonra Simayın barda tanıştığı çocuk tanıtmaya başlıyordu ki Simayın telefoni çaldı. Arayan Berkti.
Hemen telefonu bana verip başka odaya kaçtı. Berkle hiç iyi anlaşamazlar. korkarak telefonu açtım.
-Nerdesinizi siz simay söyleyin hemen gelip aliyorum.diye bağırdı. Gerçekten çok kızmıştı. Sessizce+Sakin ol sevgilim dedim
-olamam dedikten sonra adresi verdimBiliyordum hesap zamanıydı sadece sessiz kalmayı düşünüyordum. Geldiğinde korna verdi ayakkabılarımı giyip aşağı iniyordum ki takıldım düşmek üzereyken beni sarışın çocuk tuttu. Adını öğrenmeliydim
+Bir sorun var mı?
-Yok teşekkürler
+Ben Berke memnun oldum dikkat etsen iyi olur
-Ada ben, bende memnun oldum, ederim dedikten sonra aşağı indim. Arkamdan Berke de geliyordu. Dışarı çıktım yavaşça Berk'i aradım. Arabasına yaslanmış beni süzüyordu. Yüzüm baktıktan sonra arkamda ki Berke'yi fark etti. Çok ama çok kızgındı kesin bir daha kızlarla bara gitmeme izin vermeyecekti. Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurcakken başını çevirdi.-Arabaya bin. tıslar gibi söyledi. Uzatmadan arabaya bindim. Oda bindiği gibi arabayı çalıştırdı. Sinirden anlında ki damar gözüküyordu. Eve gidene kadar hiç konuşmadık. Evde kesin ağzıma sıçacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEL, GİTME, DEFOL.
Teen FictionHer şeyi birlikte yapan üç kız. Simay yeni tanıştığı Emir'e karşı bir şeyler hissetmeye başlıyor. Aralarında anlayamadığı bir çekim var. Ada Berk'e deliler gibi aşıkken birden Berk'in onu aldatmasından sonra Berke ile yakınlaşıyorlar. Mira da Berkay...