1.Prima zi

71 7 5
                                    

Mă trezesc cu o durere groaznica de cap,deoarece îmi dau seama ca ma aflu pe parchetul rece din camera mea.M-am ridicat de pe podea cu o lene cumplita și ma îndreptam spre baie pentru a-mi face rutina zilnica.Ma-m băgat în cabina de dus și am lăsat picuri de apa sa îmi mângâie corpul meu leneș.Ies din baie după ce ma spal pe fata și pe dinți și ma îndrept spre dulapul meu pentru a-mi alege îmbrăcămintea pentru prima mea zi la liceul Bosworth și am o grămadă de emoții pentru ca nu o sa ma integrez asa repede dar asta e.Mam gândit sa ma îmbrac cu:

Ma îmbrac repede și îmi prind jumătate parul într-o coada și restul pe spate și mi-l ondulez puțin la vârfuri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma îmbrac repede și îmi prind jumătate parul într-o coada și restul pe spate și mi-l ondulez puțin la vârfuri.Pentru machiaj folosesc tus,rimel și un ruj roz pal mate și cobor jos.In bucătărie ma aștepta mama pregătită cu o farfurie cu clătite cu Nutella și un pahar de fresh de portocale.
-Becca grăbește-te dacă nu vrei sa întârzii în prima ta zi la liceul!îmi spune mama cu un zâmbet pe față
În momentul acela îmi ridic telefonul de pe masa, îmi iau geanta și plec la mașină mea,un lamburghini negru.Ma urc în mașină și gonesc pe străzile Londrei spre liceul cel nou.

Ma apropiu de parcarea școlii și când intru în ea fac un drift cu mașina de toată frumusețea și se ridica un fum gros în semn ca miam făcut treaba.Scot cheile din contact și le bag în geanta.Ies din mașină și simt ca niște priviri arzătoare asupra mea.Intru în curte și acolo vad cum elevii stau pe grupe de tocilari,rockeri,emo.Dar cei care miau atras atenția au fost un grup de băieți as putea spune ca extrem de sexyyy îmbrăcați în negru din cap pana în picioare.

Mă îndreptam spre biroul directorului.Ajung în fata usi și bat de doua ori,se aude de partea cealaltă a uși un ,,Intră".

-Bună ziua
-Bună,tu trebuie sa fi una dintre elevele noi Rebecca Smith.
-Da eu sunt
-Uite orarul tău și cheia de la dulapul tău 211,iar acolo îți vei găsi și manualele.
-Mulțumesc!La revedere.
-La revedere

Ma îndreptam spre dulapul meu și am observat ca eram doar eu și,oh nu,și bad boy școlii pe coridor......Ok Rebecca treci pe lângă ei și ignorai.Cand ajung în dreptul lor simt cum cineva ma prinde de încheietura și ma trage aproape de el.Era unul din ei.Avea parul șaten și ciufulit cea ce îl face extrem de sexyyy iar,ochii sai de un albastru oceanic în care te pierzi doar dacă te uiți timp de o secunda.Nu îmi dădeam seama dar ma holbam la el.

-Bună frumoaso,cat e tura??
-Nu știu,tu știi mai bine pt ca toată ziua la curve mergi
-Opa.Baieti ia ascultați aici pisicuța asta sexy are ghiare!

În momentul acela palma mea face contact cu fata sa care acum acea porțiune este roșie.Am scăpat din strânsoarea lui și am fugit în clasa.Prima ora aveam dirigenție.Yey ceva mai liniștitor.Intru în clasa și ma simt privita din toate punctele,știți momentul acela când intri într-un loc în care nu ai mai intrat vreodată și o grămadă de persoane se uita la tine parca ai fi dezbrăcat,dap ceva de genul sunt eu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Crazy Girls ❤💓💎💋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum