2.Bölüm

52 2 0
                                    

Korkmuştum açıkcası bu tepki karşısında. Bir anda sıkıca kolumdan tuttu.
-“Sen kimsin be? Bunu nasıl yapabilirsin?” 
Dedi. Kolumu elinin arasından çekip 
-“Hoop hoopp yavaş ol Hollywood çocuğu. Kırarım o elini.”
Harry şaşkınca bana bakıyordu.
-“Bak kızım sinirlendirme beni. Hemen arabamın yanına götür beni.”
Diye emir verdi. Onu takmaz bir tavırda kollarımı birbiriyle birleştirdim ve
-“Bana emir veremezsin. Adam gibi söyle.”
-“Bak ya bide su üstüne çıkmaya çalışıyo. Arabamı çalıp çarpmışsın gerizekalı.” 
Dedi ve bu sefer kolumu daha sıkı yakalayıp sürüklemeye başladı. Ne kadar dirensemde olmuyordu. Gerçekten çok güçlüydü. Yürürken kolumu bırkatı fakat iterek bıraktığı için yalpalamamıştım ve baaamm yerdeyim. Kafamı sinirle kaldırdım ve sonra ayağıya kalktım. İyice gıcık olmaya başlamıştım bu Hollywood çocuğuna. Yürümeye başladım. Sonunda arabanın olduğu yere gelmiştik. Harryağızı açık bir şekilde arabaya bakıyordu.
-“Ah Tanrım! Arabaam.! Lanet olası pis sürtük.” 
Onu hala takmıyordum. 
-“Şimdi polisi arıyorum.”
Dedi ve telefonunu çıkartıp polisi aradı. Ben ise kıçımı arabaya yaslamış ellerimi cebime sokmuş arabaları izliyordum. Telefonunu kapatıp cebine koydu. 
-“Senin benim arabamla ne işin vardı. Benimkini mi buldun bi ya?” 
Diye söylenmeye başlamıştı. 
-“Ah Tanrım! Zengin bir pisliksin işte arabanını yenilersin olur biter neyi, niye bu kadar uzatıyorsun ki?”
Dedim kafamı sallayarak. Sinirden kuduruyordu bunu fark edebiliyorum. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Birkaç dakika sonra polisler geldi. Harry her şeyi anlamıştı kısacası benden duyduğu şeyleri. Aaaa tabi arada bana “Sürtük” demeyi de unutmamıştı. 

KARAKOL….

Tüm işlemler bitmişti ama Harry benden şikayetçi olmamıştı. Merdivenlerden aşağıya inerken arkamdan gelip 
-“Gel benimle.” 
Dedi ve önüme geçip yürümeye başladı. Sabah olmak üzereydi. Beraber sahile gidip bir banka oturduk. 
-“Sen bunu nasıl yapabilirsin? O benim arabamdı. Senin babanın malı değil sürtük.”
Onun dediklerine aldırış etmeden sigaramı yakmış etrafı izliyordum.
-“Bu arabanın tüm masraflarını sen karşılacaksın sürtük. Sen!”
Demesi ile dona kalmıştım. O arabanın masraflarını karşılayacak kadar param yoktu.
-“O kadar param yok Hollywood çocuğu.” 
Dedim bilmiş bir biçimde ve sigaramdan bir nefes daha aldım.
-“O zaman ailenle konuşurum.” 
Dedi ve polis merkezine gitmeye başladı. Hayıır! Bunu babam duyarsa beni öldürür. Bu sefer dövmez cidden öldürür.
-“Harry dur yapma!”
Dedim arkasından giderken. Cevap vermiyordu. Lanet olsun nasıl bir bela almıştım başıma böyle? Sonunda merkeze geldi ve babamın telefon numaralarını bulmalarını söyledi.

Yarım saat sonra…

Babam Harry ile konuştuktan sonra yanıma geldi. Oldukça sinirliydi. Harry’e baktığımda orda öyle durmuş sadece sırıtıyordu. Piç kurusu. Bir anda ne olduğunu anlamadan babam bir tokat geçirmişti. O tokatın etkisiyle yere düşmüştüm. Kolumdan hızlıca tutup sürüklemeye başladı. Anlaşılan evde büyük bir kavga olacaktı. Eve geldiğimizden hızlıca saçımdan tutup yere fırlatmıştı. Ben daha yerden kalkamadan sırtıma bir tekme daha atmıştı ve tekrar yere düşmüştüm. Kolumdan tutup kaldırdı ve 
-“Seni adi sürtük. Sen tam bir baş belasısın.!”
Diye bağırmaya başladı. Bağırışları arasında bir tokat atarak hem dudağımı hem burnumu kanatmıştı. Bu kavga sırasında kapı çalmıştı ve babam olacak aşağılık herif kapıyı açmasıyla yerdeyken Harry’i gördüm. Ne işi vardı burada? Şaşkınca bana bakıyordu. Hızla yanıma gelip kalkmama yardımcı oldu. Billy’e nefter dolu bir bakış attıktan sonra Harry’le beraber dışarıya çıktık. Karşımda bir Range Rover vardı. Harry kapıyı açıp beni içeri bindirdikten sonra binaya tekrar girdi. Yaklaşık 20 dakika sonra tekrar çıktı ve yan koltuğa geçip arabayı çalıştırdı. Yol boyunca konuşmadık. Bu sessizliği bozan Harry’ydi. 
-“İyi misin?”
Diye sordu kafasını bana çevirip. 
-“E-vet. Teşekkür ederim. Ama nasıl buldun beni?” 
-“Baban orada sana vurunca şaşırdım. Ve kızıcaksın belki ama takip ettim. Sonra da işte böyle.” 
Dedi sırıtarak. Kafamı sallayıp kanayan dudağımı ve burnumu elimin tersi ile sildim. Terddüt ederek kafamı ona çevirdim.
-“Arabanı tamir edebilirim? Yani az çok bişeyler biliyorum arabalar hakkında.”
Dedim dudağımı kenara çekerek. Harry gülümsedi.
-“Hayır gerek yok. Ban halletiricem.”
Dedi ve arabayı durdurdu. 
-“Hadi in aşağıya.”
-“Neresi burası?”
-“Bizim evimiz. Çocuklarla tanıştırrım seni Arabamı çalıp haşat eden bu kız diye.”
-“Kıç kafalı.”
Dedim ve güldük. Arabadan aşağıya inip eve doğru yürümeye başladık. Kapıyı açtı ve içeriye girdim. Salonda kimse yoktu. 
-“Çocukllarr!”
Diye bağırmasıyla hepsi salona inip bana bakmaya başladılar. Şaşkındılar çünkü bir yerden dudağım bir yerden ağızım kanıyordu. Harry koşarak mutfaklarına gidip bir peçete getirdi. Teşekkür edip peçeteyi aldım ve ağzımla burnumu sildim. 

1 Saat sonra…

-“Hadi gel biraz yalnız kalalım?”
Diye kulağıma fısıldadı Harry. Gülümseyerek kafamı salladım ve ayağıya kalktık. Kapıyı açtı. Dışarıya çıkar çıkmaz ellerimi cebime koymuştum. Yan yana yürüyorduk. Sahile inip kumların üzerine oturduk. Gün batıyordu. Güzel bir görüntü vardı. Cebimden sigara mı çıkarttım ve içmeye başladım. Harry kafasını çevirdi. Ağızımdaki sigarayı kaptı. 
-“Hey Hollywood çocuğu o benim!”
Diye itiraz edip elinden almaya çalışıyordum. Ayağıya kalkıp koşmaya başladı. Tanrım o sigarayı alacaktım. Bende peşimden koşmaya başladım ve sırtına atladım. 
-“Ver o sigarayı yoksa sırtından inmem Hollywood çocuğu.”
-“Hayır vermiycem.”
Diye üsteledi. 
-“Peki sen istedin.”
Dedim ve onun sırtındayken eline uzan maya çalıştım fakat olmuyordu. Sırtından inip karışına geçtim. Elimi uzattım tam alacakken Harry bileğimden yakalayıp kendine çekti ve sırıttı. Ne yapacağımı bilmiyodum. Bir anda bir arabanın egzosunun patlaması ile yerimden sıçrayıp sıkıca Harry’e sarıldım. Sonra ne olduğunu anlamadan kendimi Harry’nin üzerinde bulmuştum. Kafamı kaldırıp Harry’nin yüzüne baktım. Gözleri çok güzeldi. Parlak ve zümrüt yeşili. Saçları bukle bukle. Dudakları kırmızı ve istek vericiydi. Tanrım ne diyorum ben? Hızla Harry’nin üzerinden kalkıp elindeki sigarayı aldım. 
-“Karşıma çıkma Hollywood çocuğu.” 
Dedim ve yürüyerek ordan uzaklaştım. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Sadece korkuyordum. Aşık olamazdım ben. Edward’dan sonra olmaz …

HOEHOEHOHEOHE SUPERMAN HARRY  :DDD O DEĞİLDE BUNLAR NE GÜZEL ANLATIŞAR AQ ? ::d:d:gf:DSRHh:Gds DA DA DAAAA BU KIZ NİYE KARŞIMA ÇIKMA DEDİ LA O.O BU ARADA KIZ ÇOK SEMPATİK  AYNI BEN   YERİMM  :DD HARRY’İDE YERİM. HİÇ AFFETMEM -,- NEYSE YB BU BÖLÜM 10 OLUNCA GELCEÖÖK :Ds:SRG HLL SPR DVM  HE BU ARADA KIZ KOYMADIM RESİMDEKİ KIZ ALEXIS DEĞİL 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD,BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin