Party

26 4 1
                                    

Išla som ku kase.
Samozrejme že som musela ukazať občianku lebo akoby ma tie predavačky nepoznali.
Zaplatila som a  vybrala sa za Emou.
Išla som z 5 taškami a flašky sa o seba obíjali znela som ako nejaká alkoholička.
Prišla som do Eminho domu .
Majú obrovský dom a sú aj dosť bohatý.
Pred niekoľkými rokmi sa jej rodičia rozviedli a jej  mama vysúdila od jej otca dosť peňazí.       Potom sa znova jej mama vydala za bohaté chlapa ktorý ma firmu vo Švédsku.
Emma ho bere ako vlastného asi kvôli peniazom.                                       Ale mala so mu rada.
Prišla som ku nej domov hneď som sa vyzula a vošla do ich veľkej haly.
,,Tu bude ta party!"povedala Ema.   
,,Budeme musieť nafúkať balonky?" opýtala som sa.                 ,, Tie už sú nafúkané."                       ,, A chlebičky?"
,,Tie tiež. "                                            ,, Super. Tak ale nemáme ešte všetko či?"
,,Nie za koho ma máš  za supermana?"
,,Sorry!"
O par hodín
,,Jo! " povedala sme všetko spraveli,,Aaaa Emma? "
,,No?"
,,Pozvala som jedneho chalana ktoré som poznala v obchode."
,,No a? Jaaaaj už chápem páčil sa ty však?"
,,No ale mam Marka a kedy prídu hostia?"      ,, Počkajsiii."                                           A zrovna začal zvoniť zvonček.            ,, Tvoje načasovanie je užasne. "     ,, Iď otvoriť! " povedala Emma.                                        Išla som ku dveram a otvorila.          Hneď sa dovnútra   domu     vopchala celá škola.                                    Rýchlo som vybehla po schodoch  a išla do Eminej izby.                        ,, Kde sú šaty??" kričala som na Emmu bola vo svojej kúpelni.                                              ,, Tam kdesi! " zakričala.                                ,, Aha vidím mám ich! "                                      Zobrala som si a obliekla.            

Potom som prišla pred zrkadlo a urobila som si jemný make-up

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Potom som prišla pred zrkadlo a urobila som si jemný make-up.           Potom vyšla z kúpeľne Emma.         Mala na sebe krátke šaty fialovej farby bez ramienok.                               ,, Ooo pekná. "
,, Nemáme čas zachviľku tu budem Marko." povedala som.          Áno   mám frajera.                         Išla som dole do haly.                        Tam všetko išlo už samo všetci tancovali,pili,jedli.          
Moje oči hladali Willa a Marka.       ,, Ahoj kraska." povedal niekto za mňou bolo mi jasné že je to Marko.
Otočila som sa a pobozkala ho na pery.
Potom som ho objala.
S Markom sme moc v konktakte v škole neboli.
Neviem prečo.
,,Ako sa maš?" opýtal sa ma a chytil ma za zadok.
Posunula som jeho ruke na môj pás a povedala:,,Dobre a ako...... Will, Will! "
Keď som uvidela Willa odsunula som sa od Marka a rýchlo za ním išla.
,,Wou Wou si prekrásna." povedal Will.
,,Ďakujem. " povedala som a bola som si istá že sa červenám.
,,Kam si mi zmizla lás....A kto je tento neger?" opýtal sa Marko.       ,, Ja som Will a ty?" videla som že sú ako dvaja kohuti na smetisku.   ,, Marko. A toto je moja frajerka Serena ktorú už asi poznaš."             ,, Marko! " okríkla som ho.            ,, Čo je zoznamujem sa. "povedal v kľude Marko.                 
Išla som radšej preč nemala som na Marka náladu keď je takýto rasistický.
,,Heej Serena."  skrikol niekto za mnou otočila som sa.                         Stal tam

Ako sa vám páčila táto časť?

On other sideWhere stories live. Discover now