Ev bizim,sımsıcak evimize göre biraz soğuktu.Kırılan merdivenleri,dökük duvarları,kapalı perdeleri ve hatta etrafında büyümüş olan devasa ağaçlarıyla sıradışı olmayı gerçekten hakediyordu.Her ne kadar insanı ürpertiyor olsa da bu o sıradışı evi merak etmeme engel değildi.
Bir sabah aniden o evi ziyaret etme zamanımın geldiğinin düşündüm.17 yaşında olabilirdim ama dediğim gibi sonuç olarak yapılı bir adamdım.Ama sonuçta kendimi kandırmamın bir anlamı yoktu.O evden tavuk gibi korkuyordum.Ama bu oraya girmeme engel değildi.kahvaltıyı buraya yerleştiğimizden beri geç yapma alışkanlığı kazanmıştık.İçimdeki evi görme merakı,içimdeki heyecanımı bastıramıyordu.Nasıl olsa daha annemin ve babamın kalkmasına yaklaşık iki,üç saat vardı.Bu benim için yeterliydi.Hemen üzerime bir kot pantolon ve dedektifçiliğime uygun rahat bluzumu giyip kendimi sabah serinliğine attım.Daha sonra dedektifçilik oynayıp ince bluz giydiğime pişman oldum ama bu da oraya gitmeme engel değildi tabi.
İki elim cebimde ,soğuğa meydan okuyarak komşu eve doğru yürümeye başladım.Merakım her ne kadar beni eve doğru itiyor olsa da ,tavukluğum adımlar arası mesafeyi azaltıyordu.Derin derin nefes almaya başladım.Olasıları da düşünmeden edemiyordum.Acaba özellikle de böyle sıradışı bir evde kim yaşıyor olabilirdi.Bir vampir ailesi,belki de kurtadam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANDA Kİ KOMŞU
Детектив / ТриллерOrmanda ki o evde ne?Kırık,dökük...O evde kim yaşar?O da ne ?Kapılar açık.İçeri girmekten korkuyorum.